luni, iulie 09, 2007

A angaja sau a NU angaja - Asta-i intrebarea (partea I)


Cautand pe net am dat din greseala peste niste articole scrise de mine de pe vremea cand postam pentru Sictir si m-am gandit sa postez unul din ele aici. Articolul a fost scris pe 12 ianuarie 2006.

Acum aproape 3 luni de zile in Buzau venea un radio de provincie care, ajuns in Bucuresti in urma cu 9 luni, se vrea a fi o mare retea nationala. Mi-a placut pentru muzica promovata. Nu dupa mult timp, m-am gandit sa-mi incerc norocul, poate reusesc sa ma angajez acolo, eu avand vechime de 2 ani si ceva in radio.

Zis si facut. Dau un telefon, vorbesc cu directoarea de programe si o intreb daca mai angajeaza personal. Raspunsul a fost "de ce nu? daca CV-ul e bun e ok." Am trimis un mail cu CV-ul, iar dupa 2 zile am fost chemat la interviu. Am luat trenul spre Bucuresti, am ajuns la sediu, si am cunoscut-o pe d-na directoare de programe C.C. Am discutat una alta, ce am mai lucrat, pe unde si asa mai departe. Pe final mi-a spus ca decizia finala o ia patronatul si sa o sun peste o saptamana sa imi comunice raspunsul. Mi-a dat cartea ei de vizita si am plecat bucuros spre casa.

Dupa o saptamana o sun pe d-na C.C si o intreb care e raspunsul. Ea imi zice ca a inaintat patronatului CV-ul si le-a povestit despre mine dar inca nu s-a luat o decizie. Sa revin peste 3 zile cu un telefon. Peste 3 zile am sunat iar. Nici atunci nu a existat un raspuns sub pretextul ca patronii sunt plecati in Tulcea sa deschida statia de acolo. Sa revin peste o saptamana. Am revenit. De data asta patronii erau plecati in Iasi sa deschida si statia de acolo si ca mai bine revin cu un telefon peste o saptamana. Am revenit... iar. Nici atunci nu exista un raspuns pentru ca patronatul era plecat. Sa revin cu un telefon dupa sarbatori (n.r Craciun, Revelion, etc.). Am revenit dupa revelion cu un nou telefon. Raspunsul bineinteles ca nu exista deoarece ea, d-na C.C, era plecata din Bucuresti, acasa, in orasul ei de origine. Sa revin cu un telefon peste 3 zile. Si am revenit. De data asta cica nu s-a intors patronatul. Sa mai astept o saptamana si sa revin.

Revin pentru a nu stiu cata oara, ieri (11 ian - n.r) cand d-na C.C imi spune ca nu a aflat raspunsul si ca asteapta sa intre in sedinta in maxim o jumatate de ora, sedinta in care o sa puna si problema angajarii mele. Mi-a mai spus sa sun peste 3 ore. Bineinteles ca am sunat... si nu a raspuns nimeni. Azi (12 ian. - n.r) am sunat, insa nici un raspuns pe mobil, iar pe numarul din emisie ea, d-na C.C ridica si inchidea telefonul. Si uite asa oameni buni s-au dus vreo 6 $ de pe cartela mea reincarcabila pe nesimtirea unei asa zise directoare de programe de la (repet) un radio de provincie care se vrea printre liderii de piata in Bucuresti.

Cum explicati fenomenul asta? Nesimtire sau nepasare? Indiferenta sau stress? E vedetism sau acea uitare "de unde ai plecat"? Oare isi aminteste ca si ea a inceput la fel, si a asteptat un raspuns? Cer prea mult cand intreb daca ma angajeaza sau nu? E greu sa spui un DA sau sa spui un NU?

Am tot stat si am cautat pe net numarul de telefon al patronului, insa dupa cateva sapaturi i-am aflat numele. Imediat m-am gandit ca are o adresa de mail. Am gasit-o. I-am scris si lui mica mea aventura. Sunt curios ce parere o sa aiba despre ea si mai ales daca o sa-mi raspunda.

3 comentarii:

Marie Jeanne spunea...

tztztztztz

Piticu spunea...

wha ?! tu cine erai pe sictir? :)

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Pai postam ca DJ MOraleSs :)