vineri, iulie 20, 2007

Gandurile unei zile de vara



Este o dupa-amiaza absolut fierbinte. Stau la calculator si imi zic "hai sa mai postez ceva pe blog... de ce nu chiar gandurile mele de acum". Apele curg de pe mine si mi-e cald de mor. Ma gandesc la solutii... cum as putea sa ma racoresc. Poate sa fug la Polul Nord... si totusi nu. E prea frig.
Caut prin muzica si dau peste Bob Marley. Perfect! Muzica lui intotdeauna m-a dus cu gandul la insulele insorite ale Jamaicai, un loc pitoresc cu un farmec aparte.
Si deodata mi-as dori sa fiu acolo, intins intr-un hamac, sa-mi cante Bob Marley (chiar daca el nu mai este) si sa fumez o tigare de foi asa ca la mama lor de jamaicani. Una din micile placeri ale vietii din care probabil nu o sa apuc sa gust niciodata, sau cine stie poate ca da.
Cert este ca afara este foarte cald... la fel si in casa. Nu am unde sa fug sau sa ma adapostesc. Cel mai bun refugiu zilele astea sunt dusurile reci si ceaiurile naturale reci. Dar nici astea nu racoresc la infinit. Si iarasi mi-as dori sa fiu undeva in Jamaica sau Cuba... nu conteaza ca este cald si acolo. Este o caldura pe care merita sa o suporti pentru frumusetea locurilor, pentru linistea profunda, pentru muzica deosebita.

Dar deocamdata sunt in Romania, in acelasi apartament sufocant si il ascult pe acelasi Bob Marley... si visez mai departe...

Niciun comentariu: