miercuri, iulie 11, 2007

Sex, sex, sex, sex, sex

nu inteleg de ce toti ma intreaba daca am o problema cu sexul. ok..nu va speriati oameni buni nu am probleme ci doar nu sunt o femeie de moravuri usoare. de cateva zile incoace cine ma vede ma intreaba ceva legat de sex..oops
chiar va intereseaza sa vorbiti despre asta cu mine?
de ce credeti ca ador subiectu asta?
a? chiar am o nelamurire cu asta..si sunt uimita ca nu doar barbatii ci si femeile. oops..sunt asa de atrgatoare incat sa ma fut cu voi..aoleuuuuu...
chiar..apropos deasta.. sexul intre femei e scarbos ....bleah... sa o ling eu p'ai...bleahh..
in fine.. vroiam doar sa zic dekt ca ma enerveaza aia care ma intreaba despre viata mea personala..pf... daca chiar vreti sa stiti incercati-ma ..ca va arat eu ce pot:)) (aviz amatorilor)...

4 comentarii:

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Daca te referi la colectivul nostru din radio nu te mira... asa sunt ei pe acolo, mai perversi :))
Cat despre sexul intre 2 femei... o fi el scarbos dar e frumos pentru ochiul barbatului cel putin ... hehe.. sa nu ma injuri pentru asta ;)
Anyway traim in secolul si mileniul sexului asa ca nimic nu ar mai trebui sa te surprinda. Capul sus si da-i inainte :) Respira adanc!

Unknown spunea...

nu e chiar asa morales... la voi in redactie mi s-a dus vestea ca sunt buna. ma vrea inclusiv directoru de la ziar..pana la sofer dar dupa cum stii sunt cu redactoru-sef asa ca...ma doare in p...a

Anonim spunea...

interesant :-)

Anonim spunea...

Cum spunea idiot (moraless, cum bag linkuri aicea, ma, sa vada lumea cine e idiot?):
- Ce facem acum?
- Nu stiu ce faci tu, da’ eu unu-mi pun prezervativu si-mi bag p...!
End of quote.
Besides: Angelina Jolie este femeia pentru care mi-as schimba o orientarea. Really.