miercuri, august 15, 2007

Cum sa avem grija de urechile noastre













Cati dintre noi stiu sa aiba grija de propriile urechi? Raspunsul este sigur, putini. Zilele astea am dat peste www.dontlosethemusic.com un site interesant care ne invata cum sa avem grija de urechile noastre. Sub sloganul "Don't lose the music", site-ul cu acelasi nume ne invata cum trebuie sa ascultam muzica pentru a nu ne pierde acuratetea auzului in timp sau pentru a evita ce poate fi mai mai rau, pierderea definitiva a acestuia.

Acelasi site ne invata cu ce trebuie sa ne "dotam" atunci cand ascultam muzica la casti pentru a nu mai da muzica tare in momentele in care suntem inconjurati de zgomot, cum sa ne spalam in urechi si cum sa NU ne spalam in urechi, sa nu folosim betisoare cu vata sau sa nu mai introducem dopuri de vata in urechi pentru ca poate fi daunator, dar mai ales care sunt simptomele ori semnalele deteriorarii sau pierderii auzului.

Cu alte cuvinte, un site foarte util pe care cu totii ar trebui sa-l vizitam, mai ales ca eu dupa ce l-am vazut, mi-am dat seama ca nu stiu sa am grija de urechile mele desi inainte de asta credeam ca fac bine ceea ce fac.
www.dontlosethemusic.com

Niciun comentariu: