luni, august 20, 2007

Pensii private cu domenii suspendate


Dupa cum probabil bine stiti, incepand cu 17 septembrie 2007 incepe propriu-zis activitatea fondurilor de pensii obligatorii administrate privat. S-au inscris foarte multe companii in toata smecheria asta, dar unele deja ne ofera cateva informatii.
Ce mi-a atras insa atentia de curand a fost mesajul peste care am dat cand am accesat site-ul Fondurilor private de pensii ING, si anume "This domain has been suspended."

Poftim? Daca asa de sigur este si viitorul fondurilor private de pensii, prefer vechiul sistem prin care statul asigura tot. Nu vreau sa ma trezesc peste cativa ani buni de strans bani in ciorapul acestor fonduri ca de fapt... nu mai am niciun fel de pensie. Desi multi ar spune ca sunt sigure pentru ca aceste fonduri private sunt sustinute si atent supravegheate de stat, tot nu ma simt in siguranta. De ce? Pai nu cumva este vorba de acel stat care ne talhareste si de ultimul ban punand tot felul de taxe si impozite oare? Eu asa imi aduc aminte.

Traiasca Romania, traiasca statul, traiasca fondurile private de investitii ale caror domenii on-line sunt suspendate!

Niciun comentariu: