luni, august 13, 2007

sefii nostri cei de toate zilele


in primul rand, bine v-am regasit dupa o pauza in care am cam fost mut. de fapt, degetele mele au fost la un curs de instruire in folosirea tastaturii pentru ca imi trebuia un atestat profesional in caz ca patesc vreun necaz tastand diverse chestii ...


dar sa revin la ceea ce ma doare in acest moment. nu va ganditi la cap, vreo mana, vreun picior, sau mai rau, sufletul, tocmai au iesit din service ... ce ma deranjeaza si ma sacaie rau de tot zilele astea este atitudinea "sefului" din romania. ma refer la cel sau cea in subordinea caruia/careia se afla fiecare. ramane intre noi, dar de cele mai multe ori sunt niste incapabili care au ajuns in acele posturi prin "aranjamente" demne de "dosarele x".


ma irita faptul ca a trebuit, cam la toate locurile de munca pe care le-am avut, sa dau socoteala unuia care nu stie sa lege doua vorbe, care se lauda cu un act de studiu inexistent(apropo de lucrul asta - ce o impiedica pe o blonda sa ajunga la facultate? raspuns: LICEUL), de ma face sa m-apuce sila de "calitatile" lui de manager. asa o fi si in U.E. ? stati, am uitat ... am intrat si noi in U.E. de ar trebui sa inventeze doctorii din tarile care au infiintat U.E. "vaccin anti-prostia romaneasca". ma doare ca spun lucrul asta, dar, parerea mea asta este despre tara romaneasca: TRAIM INTR-O NATIE DE INCULTI. si spun traim, pentru ca stiu ca mai exista si oameni, putini la numar intr-adevar, care s-au nascut deja vaccinati anti-prostie.


intrebarea care mi se naste in creier e urmatoarea: cat are valabilitate acest vaccin? ca daca e pe cale sa-si piarda efectul ... vai de noi !!!

Niciun comentariu: