miercuri, septembrie 12, 2007

Sa radem cu (de) Libertatea

Ei bine dragii mei, azi am apucat sa-mi arunc si eu un ochi prin ziare dupa ce aseara, am urmarit ca de obicei emisiunea lui Mircea Badea. Dintre toate ziarele astea, unul mi-a atras atentia cel mai mult. Este vorba despre asa-zisul "cel mai vandut ziar din Romania" si anume Libertatea. Pe langa faptul ca au un site care pur si simplu blocheaza calculatorul atunci cand il accesezi, din cauza elementelor flash excesive puse de webdesignerii lu' peste, prima pagina a editiei de astazi este absolut bestiala. Cea mai tare prima pagina pe care am vazut-o tot anul.
Iata despre ce este vorba...






Click pentru a mari








A innebunit lupu... pardon... Iliescu domnule. Cica vor sa-l expertizeze psihiatric. Dar ce sa vezi? Pozele de pe prima pagina sunt pozitionate absolut genial. Oare Iliescu a innebunit dupa ce a vazut-o pe Simona Sensual goala langa el, asa cum au pus-o cei de la Libertatea? E posibil.
Cei de la ziarul mai sus mentionat nu ezita niciodata sa puna cate o duduie goala pe prima pagina (in special pe Simona Sensual) ca deh... cica da bine. Dar de data asta chiar le-au potrivit bine daca a fost o asezare voita. Iliescu nebun, iar Simona undeva langa el, goala pusca si stirea care zice ca a pierdut 10 000 de euroi la cazino. Deci se pare ca misterul a fost dezlegat in cazul nebuniei Iliesciene.
Bravo domnilor de la Libertatea! Cu editia de azi v-ati spalat pacatele pentru ca le-ati oferit tuturor cititorilor o portie zdravana de ras. Tineti-o tot asa! :)

Niciun comentariu: