vineri, septembrie 21, 2007

Schimbari la UPC Romania


Dupa ce azi am fost plin de nervi pentru faptul ca linia de internet pe care o avem la radio de la upc, a mers sub orice critica si 2 zile m-am rugat de ei sa vina la sediu sa remedieze problema (deh... riscurile atributiilor de IT), azi am reusit sa ajung si pe la ei sa-mi platesc abonamentul pentru conexiunea pe care o am acasa. Am trecut si pe la departamentul de relatii cu clientii & contracte pentru ca ma interesa o marire a benzii de upload pentru ftp-ul pe care il hostez.
Doamna care era acolo m-a trimis la un nene mai informat din firma care mi-a spus ca pentru clienti persoane fizice nu se poate.

In schimb mi-a spus ceva mai interesant. Mi-a confirmat un zvon care tot umbla prin tara de vreo luna incoace. Pana la sfarsitul anului, Compania upc pregateste noi mariri de viteze. Surprizele nu se incheie aici. Anul viitor pana in vara, le mai maresc o data. Iata ca baietii joaca tare pe piata de internet si incet, incet ajungem si noi in randul lumii cu vitezele de download. Cineva imi spunea ca vor sa ajunga la acelasi nivel cu Olanda din punct de vedere al downloadului. Nu cred ca vom ajunge la 20 mbps pana in 2009. Mai degraba la maxim 15, dar nu mai mult pana undeva dupa 2009.
Oricum ideea este ca lucrurile se indreapta intr-o directie buna, asa ca dragi clienti upc, fiti pe faza.

2 comentarii:

Anonim spunea...

UPC-ul joaca pe picior mare , sunt curios cum va arata concurenta peste ceva timp :)

Anonim spunea...

Tocmai s-au lansat abon de 20 Mbps la 60 ron..

P.S.
Anul 2007