joi, septembrie 06, 2007

Taxe si impozite platite doar de prosti


Desi nu-mi sta in fire, azi o sa public un articol preluat de la VisUrat pentru ca este scris foarte bine si pentru ca nu putea reflecta mai bine de atat realitatea de pe la noi. Parca mi-a luat vorbele din gura. Felicitarile mele pentru articol.

Taxe si impozite platite doar de prosti.

Adica de romani. Pentru ca doar romanul muncitor plateste taxe. D`al de bulibasa cu palate acoperite cu tabla cromata, sa`i straluceasca turnuletele in soare nu plateste. Nu plateste pentru ca nu munceste. Daca nu munceste, inseamna ca`i somer, eventual mai traieste si din venitul minim garantat. Daca’i somer, de unde sa plateasca saracu’ taxe si impozite? Ca n’are. La fel ca Moromete. “Daca n’am, de unde sa’ti dau?”
Palatele, aurul si mertanele au crescut in gradina… N’a dat bani pe ele.
De fapt, cred ca m’am infierbantat un pic…
N’are cum sa plateasca impozit pe casa, pentru ca nu’i terminata. Daca sunteti un pic atenti cand treceti pe langa un palat al vreunui bulibasa, veti remarca faptul ca nu’i terminat. Se poate locui fara probleme, dar nu’i terminat. Pentru ca legea spune ca nu platesti impozit pe casa atat timp cat e neterminata (cel putin asa am auzit).
In schimb, noua ne place sa ne terminam de construit casele. Nu pentru a putea incepe sa platim mai repede impozitul, ci pentru ca asa e normal. Sa traiesti intr’o casa terminata.
Oare de ce nu se sesizeaza nimeni?
De ce noua ni se cer declaratii de avere si justificari pe banii sau bunurile pe care le avem, iar pe ei nu’i baga nimeni in seama?
Pentru ca’s minoritate? Pentru ca sunt discriminati?
Sincer, eu am inceput sa ma simt discriminat in tara mea…
Ei au locuri garantate in scoli in timp ce eu trebuie sa dau examen, au facilitati peste facilitati in timp ce eu trag ca sclavu’. Si totusi, daca vorbesti despre ei tu esti ala rasistu’. Tu esti ala rau. Ei nu vor decat sa se integreze. D’aia cersesc, d’aia fura (intr`adevar nu toti cersesc sau fura). Pentru ca nu ii lasam noi sa se integreze…
Si nu’i intreaba nimeni nimic. Nici de impozite, nici de taxe, nici de altceva.

Pentru ca suntem destui care platim si pentru altii…

Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu p-astia i-as tine-n cotetz.. poate sunt eu rasist dar asta merita frate, nu vile cu "n" la patrat turnulete