vineri, octombrie 26, 2007

Gigi Becali reloaded

Azi dimineata, colegul meu de emisie mi-a spus ca l-a vazut pe Gigi Becali la Antena 1, cum tinea in mana microfonul cu minunata sigla a televiziunii mai sus mentionate si cum ii injura pe reporterii antenisti, veniti sa-i ia un interviu.
Nu ar fi prima chestie de acest fel. Sa ne aducem aminte faptul ca acelasi oier... pardon... om de afaceri si politician (sau cel putin asta ar vrea el sa fie), a fost sunat de un baiat de la Departamentul Economic al Antenei 1 si l-a facut in toate felurile, atat pe el cat si pe Dan Voiculescu aKa Felix Motanu' incaltat. Le-a umplut frigiderele cu carne... ca sa zic asa.

Ei bine, azi dupa ce am iesit din emisie si am ajuns acasa, m-a contactat colegul meu de la Departamentul Economic (ce coincidenta nu?) si mi-a trimis un link cu un filmulet montat de manutele lui.

Vi-l ofer si voua spre vizionare, in exclusivitate. Este absolut bestial.
Apropo... numerele care veti vedea ca apar din cand in cand, fac o contorizare la cati boscheti scoate Becalianul pe gura.
Enjoy!

Niciun comentariu: