marți, octombrie 16, 2007

Un nou articol despre... nimic

Zilele astea nu prea am mai postat ceva pentru ca nu am avut timp, sau pentru ca nu am avut net. UPC a inceput sa o suga violent. Ieri, din cauza idiotilor care au facut upgrade retelei si au uitat sa scoata un filtru din cutia la care sunt legat, nu am avut net 8 ore.

Azi in schimb am net, dar merge ca dracu. Incep sa-mi aduc aminte de epoca dial-up cand abia puteam asculta un radio online la 24 kbps. Minunat! Azi am sunat sa-mi spuna ca abia luni au echipa disponibila pentru interventie. Da' ce mama dracu' fac nene astia? Instaleaza net in tot orasul? E absurd. Si eu sa platesc un abonament de 20 mbps care merge la viteze de dial up? Sa fiti de cacat!
Nu mai zic de telefonie, ca asta de azi merge ca dracu'. Era logic sa fie asa daca internetul este varza.
Maine cred ca ma duc sa reziliez si sa trec la o retea locala de internet. UPC nu mai reprezinta o alternativa. Si asta este din ce in ce mai clar, pe zi ce trece.
Apropo... am un mesaj pentru CEO UPC Romania, Richard Anderson... SA FII DE CACAT!

In rest, m-am chinuit sa fac un stream pentru radioul la care lucrez, stream care nu a vrut sa mearga sub nicio forma din cauza unei placi audio antica de felul ei. Abia azi i-am dat de capat, desi nu se aude foarte stralucit.
Ma incearca si o oboseala incredibila, deci nu am apucat sa mai postez si pe blog. Daca imi voi reveni din starea asta, probabil o sa revin de maine cu noi postari.

Deocamdata, va anunt pe cei care vreti sa ma ascultati, ca ma puteti auzi maine dimineata dupa ora 07:15 in direct la Radio Campus Buzau, radio pe care il puteti asculta live la http://campus.radio.su:8000/listen.pls

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ia uite cum ne razgandim, mai nene! Nu mai poate avea omul principii in societatea asta de consum. E ca?