marți, noiembrie 13, 2007

Ce mai cauta lumea pe Google

Nu am putut sa nu observ faptul ca saptamana trecuta, mi-a crescut traficul pe blog. Ca orice om curios, m-am uitat sa vad ce si cum. Bineinteles ca am deschis site-urile de analiza web si m-am uitat pe ultimele refferuri.
Cel mai relevant a fost Google... dar cand m-am uitat la cautari, am avut un mare soc.
Haideti sa vedeti si voi ce si cum.













Click pe imagini pentru a mari









Iata cautarile care mi-au adus cei mai multi vizitatori. Stiti ce este mai interesant? Faptul ca este o chestie involuntara. Adica nu am vrut decat sa spun ca este penibil cum romanii sunt mari iubitori de articole si filmulete de scandal, fapt dovedit inca o data de aceste cautari care mi-au adus ceva trafic.

Ma intreb totusi, ce ii atrage asa de mult pe romani la filmuletul ala... adica haideti sa fim seriosi, protagonistii sunt un batranel putin fitos (sau cel putin asa se vrea a fi) si o "tinerica" fotomodel (heh...) iar filmul este al dracu' de plictisitor oameni buni, adica nu-i nimic interesant de vazut.
Nu stiu cum se face ca mereu am de-a face cu vizitatori de genul asta. Sex, sex si iar sex e in capul multora. Ar trebui sa ma ingrijorez? De fapt nu... pentru ca traim in tara in care avem circ fara paine, iar pe unii foamea i-a prostit rau de tot.

Sper ca intr-o zi, poporul asta o sa se trezeasca la realitate si o sa faca ceva mai util. Apucati-va si cautati ceva interesant... de exemplu, cum sa scapam de dependenta de filmulete tampite cu vedete prefabricate (ca si filmuletul cu pricina), cum ar fi Irinel si Monica Columbeanu.
Urmatoarea pe lista este Laura Andresan, care vad ca apare tot mai des intr-un anumit ziar si ne spune ea noua ce vedete au trecut prin patul ei, care au fost cei mai buni si cei mai slabi si cu cine are ea fantezii.
Nu ma intereseaza nene. Decat sa ajung in pat cu o nasolie ca ea, mai bine ma imbat si ma duc in padure sa vorbesc cu copacii la miezul noptii.
Pe final, un mesaj pentru toti ziaristii tabloidelor din Romania... apucati-va ba de munca baaaaa! Treziti-va la realitate baaaaaaaaa! Scrieti ceva interesant ca numai cacaturi vad prin ziarele voastre! Se aude baaaaaaaa?!? Cred ca nu...
Ce minunata este tara noastra...

Un comentariu:

Anonim spunea...

...fara cuvinte...BRAVO !!!