joi, noiembrie 15, 2007

Despre amenzi la CNA, reclamanti si invidie (articol pentru buzoieni)


Miercuri seara, de la 21:30, la Radio CAMPUS Buzau (radioul la care lucrez), s-a desfasurat o noua editie de Club 98. De data asta a fost un pic mai speciala, pentru ca au participat telefonic foarte multi ascultatori, dupa ce au aflat ca emisiunea a fost amendata. In studio, alaturi de Daniel Barla au mai fost subsemnatul Dragos Ilie si bunul nostru prieten Cristi. Intr-un tarziu a aparut in studioul CAMPUS si fosta noastra colega, Raluca Stanisor.
Cu totii au sustinut emisiunea Club 98 si implicit Radio CAMPUS Buzau, care deranjeaza aparent anumite persoane mai mult sau mai putin importante din oras.

De ce am facut emisiunea de aseara? Pentru ca era mare nevoie. Pentru ca persoanele care sunt "deranjate" de Radio CAMPUS ne reclama la CNA pe nedrept. Pentru ca obiectul reclamatiei vizeaza o editie a emisiunii Club 98, in care invitat a fost Domnul Valerian Tuclea, Directorul Directiei Judetene de Tineret si Sport Buzau. Reclamantul (nu dam nume) sustine ca Domnul Tuclea a facut campanie electorala in cadrul acelei editii.
Ei bine, intamplator eu am ascultat acea editie si nu s-a facut niciun fel de campanie electorala. S-a discutat pur si simplu despre problemele tineretului. Reclamantul a luat probabil aceasta prezenta a Domnului Tuclea ca pe un fel de reclama. La ce? Nu ma intrebati pentru ca eu habar nu am ce este in capul unora.

Acest mic razboi isi are de fapt radacini mult mai vechi, iar eu nu vad normal ceea ce se intampla. Radio CAMPUS Buzau nu s-a legat niciodata de cineva. Noi pur si simplu ne-am facut treaba... si atat. Dar se pare ca pentru unii, existenta noastra in sine este deranjanta.
Stimabililor reclamanti, daca va simtiti, acest razboi trebuie sa se termine. Pentru ce atata valva? Pentru ce atata invidie? Nu am reclamat niciodata pe nimeni si ne-am vazut de treaba noastra. Asta cerem sa faceti si voi. Fiecare cu felia lui, cum ar spune romanul. Gata cu spionajul pentru a ne gasi nod in papura, pentru ca nu mai suntem pe vremea comunistilor cand tara era plina de securisti. Refuz sa cred ca sunteti un fel de securisti ai zilelor noastre. Vedeti-va fiecare de treaba voastra! Ce face fiecare in ograda lui este pur si simplu treaba lui. Si trebuie sa mai intelegeti un lucru, nu este frumos sa incercati sa va depasiti conditia pe care o aveti.

Cativa oameni "binevoitori" ar vrea sa ne lasam de radio. Ei bine, nu o vom face. Si nimeni nu ne poate forta sa o facem. Radio CAMPUS inseamna o mare familie, iar faptul ca ascultatorii au fost alaturi de noi aseara, dovedeste ca am reusit sa ajungem la inima buzoienilor, punand suflet in ceea ce facem. Nu este vorba despre bani (pentru ca unii doar la asta se gandesc). Este mult mai mult.
Cineva, ne-a spus in nume de rau, ca suntem un radio cu audienta cat un maxi taxi. Aseara eu zic ca am lamurit faptul ca nu e chiar asa. CAMPUS a fost si este in continuare un brand pe piata buzoiana, oricat de mult ar deranja acest fapt, anumite persoane care refuza sa mai creada asta.

Pe finalul articolului lansez un mesaj pentru cei care se simt... HAIDETI SA NE COMBATEM CORECT, NU TRISAND.

Le multumim ascultatorilor nostri pentru ca ne-au sustinut in emisiunea de aseara si speram sa ne ramana in continuare alaturi.

Niciun comentariu: