miercuri, noiembrie 28, 2007

helllllooooooo!!!!

Neatza lumeeee!!! Am reusit si eu, in sfarsit sa ma logez..asa e situatia cand esti mic si nu stii nimic in materie de computere/windows/explorer... Dar cel mai important e ca am reusit! Si.. sa ma prezit;)! Eu sunt Raluca Muresan si sunt cea mai noua membra a comunitatii Buzoianu! Am 17 ani, peste o luna sunteti invitati la majoratul meu si sunt din Tg-Mures! Da dragilor, ardeleanca..! O ardeleanca fooooarte vorbareata, foarte prietenoasa si momentan cam somnoroasa! Asa ca nu va mai "stresez" !! It is very nice to meet you all! V-am pupacit!!! Buh Bye! Si mersi de mesajele de bun-venit!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Welcome Raluca, asteptam post-uri interesante

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Inca o data bun venit si asteptam sa ne scrii mai des decat restul actualilor sau fostlor membri ai Buzoianu... si de ce nu, sa scrii si interesant :)

Anonim spunea...

Foarte tare faza aia cu cele mai stupide conversatii de pe messenger,unde l-ai gasit ca e foarte tare,asta chiar salveaza logurile de pe messenger?

Anonim spunea...

Salutare! Ma bucura faptul k mai sunt fanatici de Xfm ! e postul meu favorit! ;-)

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Ma bucur sa aud ca iti place. Intamplator tot ce XFM Romania este administrat de mine. Sper ca-ti place ceea ce auzi si de la noi.