vineri, august 29, 2008

Boala romanului - renovarile

Multi se bucura in perioada asta pentru ca vine weekendul. Eu nu pot spune ca ma bucur pentru ca de aproape o luna de zile traiesc intr-o gramada de moloz si praf. Asa e casa mea. Si asta pentru ca am parte de renovari, zugraveli, modificari si tot tacamul.

Nu m-as supara asa tare daca nu ar trebui sa stau sa astept dupa toti instalatorii lu' peste de care depind atunci cand vine vorba de schimbat chiuveta, robineti, toaleta, si inlocuit cada cu cabina de dus. Din cauza instalatorilor a trebuit sa stau cu baia in debandada aproape o luna de zile. Am ajuns la concluzia ca instalatorii sunt mari incurca lume pentru ca daca ii suni ba zic ca vin azi, ba ca vin maine, ba ca vin peste o saptamana si tot asa stai la mana lor.
In clipa de fata macar baia a reusit sa fie cat de cat pusa la punct (daca se poate numi asa doar faianta pusa si un vas de toaleta). In rest sufrageria e plina de cartoane, nailoane si praf care spre disperarea mea intra nestingherit si in laptop, dormitorul e si mai plin de praf, balconul e plin de haine.
Imi vine sa plec de acasa si sa nu mai stiu nimic pana nu e totul pus la punct.

Trendul asta cu zugravelile vad ca este in floare in perioada asta. Nici nu stiu cati prieteni sau cunostinte am auzit ca sunt in renovari cu apartamentele.
Totusi stau si ma intreb... unii oare fac asta pentru ca e necesar sau pur si simplu din cauza simtului de turma care ii cuprinde din ce in ce mai des pe romani? Hai sa-i dam inainte cu renovarile cat se mai poate ca din octombrie, conditiile de creditare la banci devin mai dure.
Oare asta sa fie motivul?
Nu stiu daca o sa aflu un raspuns foarte curand. Pana una alta intrebarea care trebuie sa ma framante este unde o sa dorm, pentru ca observ din ce in ce mai ingrozit ca am spatiu din ce in ce mai mic de dormit si nici sa ma odihnesc nu mai pot.

Un comentariu:

UnIKuL spunea...

ei bine poti fi fericit ca aproape ai scapat din treaba asta... dar yo cand ma gandesc ca la anu', dupa nunta tre sa'mi renovez apartamentul ma ia groaza... si tre sa il renovez pentru ca trebuie neaparat... yo cel putin am 2 balcoane si intr'unul dintre ele cred ca imi pot gasi si yo un locsor al meu.