duminică, august 24, 2008

Imagini de la mega concertul Ottawan, 2 Unlimited si London Beat

Dupa cum va anuntam in articolul anterior, RadiO K a organizat in Ploiesti sambata 23 august un mega concert la Palatul Culturii, cu ocazia implinirii unui an de emisie. Au cantat Ottawan, 2 Unlimited si London Beat.
Concertul a fost deschis de trupa Ottawan care a facut o super atomosfera pret de aproximativ o ora. Urmatorii care au intrat in scena au fost cei de la 2 Unlimited care m-au dezamagit dintr-un singur punct de vedere... au facut playback. In rest toata lumea s-a simtit foarte bine in compania hiturilor care au facut istorie in anii '90. Ultimii care au urcat pe scena au fost cei de la London Beat, care mi-au placut extrem de mult. Totul a fost cantat live, baietii au fost intr-o forma de zile mari si trebuie sa spun ca a fost singura trupa care a venit cu propriile instrumente pe scena pentru a canta cateva piese 100% live.
Concertul s-a incheiat cu un extraordinar foc de artificii.
Asadar lume multa, 3 trupe cu mare renume international de-a lungul timpului, atmosfera incendiara, cu alte cuvinte un show reusit. Felicitari celor de la RadiO K. La multi ani si la mai mare in FM-ul Prahovean.

Urmeaza acum cateva fotografii de la show-ul de sambata. Calitatea nu este extraordinara cum nici pozitia din care au fost facute nu m-a avantajat foarte mult.

Faceti click pe orice poza pentru a mari.

Deschiderea



Ottawan


2 Unlimited







London BeatEchipa RadiO K
Focul de artificii de la finalul show-ului

7 comentarii:

UnIKuL spunea...

super... sincer imi pare rau ca nu duci blogul asta la un nivel mai mare... national... pentru ca ar fi destule de spus despre tara asta... nu numai critici si reprosuri... cu respect,
UnIKuL

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Nu ma indoiesc de faptul ca ar fi multe lucruri bune de spus despre Romania, dar nivelul la care este blogul acum este ok pentru mine. Nu sufar de popilaritate si trafic asa cum fac altii. Cativa cititori fideli sunt suficienti pentru mine avand in vedere ca e un blog personal pe care imi expun ideile, parerile si trairile.

Revenind, pentru ca am fost in concediu, am avut timp sa umblu pe la concerte prin tara si ma bucur ca iti place ceea ce vezi.

Bafta!

UnIKuL spunea...

well... si yo am fost in concediu si am ales ca destinatie Mangalia... am fost in perioada Callatisului si am prins si Ziua Marinei acolo... ar fi ceva de dezbatut si pe tema asta... poate nu ar fi o idee rea sa faci un "topic" si despre locurile si lucrurile pe care le'am vazut (bineinteles insotite de poze si vazute live... nu ceea ce se stie din auzite de la altii).

Sana spunea...

Buzoianu, daca dadeai un 'buzz' pe viu pe-acolo pe langa secan te-ai fi bucurat cu siguranta de o calitate superioara a pozelor astea;) te lasam si pe tine pe langa noi, mai ales c-am simtit din prima clipa / postare cat de mult iti plac cele 3 trupe;)

Semneaza un membru al echipei RadiOK, cu multumiri pt tot ce ai scris, cu invitatii pt ce-o sa mai fie!;)

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Imi pare rau ca nu am apucat sa vorbesc cu voi inainte de concert. Eu cam pe la toate evenimentele am urcat langa sau in spatele scenei cu legitimatia de presa... dar cum evenimentul era al vostru, nu mi-am permis :)

Nu-i nimic. Data viitoare va contactez inainte pe messenger ;)
Succese in continuare si felicitari pentru show-ul de sambata!

remus23ok spunea...

nu ai filmuletzul cu 2 unlimited?M-ai facut curios sa vad cum au cantat.

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Din pacate nu am facut niciun fel de filmare pentru ca nu am avut cu ce. Tot ce am avut disponibil a fost doar telefonul meu mobil cu care am filmat doar focurile de artificii.