joi, august 21, 2008

Pe cine mai urmareste Politia Romana

Astazi am dat in repetate randuri peste un link care duce spre site-ul Politiei Romane. Nimic foarte neobisnuit pana la punctul in care am vazut detaliile unei persoane urmarite.






Click pe imagine pentru a mari







Ori am innebunit eu, ori a innebunit politia, ori a innebunit lumea, ori e o gluma proasta... mancatz-as.
Ma uita la... sa-i zicem tanara din imagine si nu-mi vine sa cred. Nu are nici macar 16 ani impliniti si are porecla curva? Minunat. Daca stam sa ne gandim, trebuie sa ai macar 2 ani vechime in "meserie" pentru a avea o asemenea porecla. Deci de cand o practica cetateanca? Nici nu vreau sa ma gandesc. In plus, faptul ca are un tatuaj in zona lombara ne spune din nou, extrem de multe si avand in vedere faptul ca a mai fost plecata in mod voluntar si repetat, ma face sa ma gandesc la nivelul de degradare al societatii provocat de acesti cetateni mai colorati din Romanica.
Si mai au tupeul sa ne intrebe ce avem cu ei de ii "discriminam". Oare cine strica in continuare imaginea tarii si ne indobitocesc cu manele?
Dati-mi voie sa iau niste pastile de greata...

Niciun comentariu: