marți, iulie 31, 2007

Deci... n-am chef!


Deci azi n-am chef. Nu am chef de munca, de telefoane, de discutii lungi si plictisitoare, de idioti, de cretini, de sefi, de patroni, de iesiri la bere, de forumuri pline de cretini care se iau de viata ta daca postezi ceva care e contrar ideii lor, de muzica, de plimbari si de multe altele.

E o stare generala azi printre toti cu care am luat contact. De ce? Poate pentru ca s-a acumulat acea oboseala din cauza nesomnului cauzat la randul lui de canicula... sau nu stiu, poate de altceva. Habar n-am. N-am chef sa tastez nimic.
Azi am fost felicitat de cativa prieteni si de cativa oameni din presa pentru articolul ancheta despre incalzirea globala si joaca de-a Dumnezeu. Multumesc mult. Insa si americanii ma plictisesc cu studiile lor. Ei oare nu se mai plictisesc? Nu vor si ei o zi, doua, trei, noua, paispe, douazeci libere? Sa se mai deconecteze de toate rahaturile alea?
Poate ca si-au luat liber... s-or fi plictisit si ei sa ne incalzeasca atata. Poate deasta e mai racoare... poate deasta o sa si ploua un pic.

Cred ca ma bag la un joc, desi nu stiu daca am chef. Dar mai sigur ma bag la un somn ca e mai sanatos. Poate mai scap de starea asta.

Niciun comentariu: