joi, iulie 19, 2007

Prigoana se lasa la chilotei


Deci nu am putut sa ma abtin sa nu rad in hohote isterice cand am vazut poza asta. Este absolut FENOMENALA.
Imi aruncam azi un ochi prin "minunatul" ziar Libertatea si vad o stire bestiala pe prima pagina "Prigoana in chiloti". Hai ca asta-i chiar buna. N-am mai ras asa de bine de o buna bucata de vreme.
Dar hai sa vedem despre ce este vorba in articol.


Silviu Prigoana s-a alaturat si el vedetelor din Romania care umbla cu chilotii la vedere. Dupa ce si-a anuntat candidatura la Primaria Capitalei, omul de afaceri a gasit o metoda numai buna pentru a atrage publicul apt de vot. Urmand exemplul artistelor precum Loredana sau Andreea Banica, vedete care si-au aratat chilotii pe la diferite evenimente, pentru a-si atrage fanii, Prigoana s-a dezbracat si el de pantalonii si le-a aratat romancelor ca prefera lenjeria alba. [..] Prigoana a lasat sa vada o tara intreaga ca prefera chilotii de culoare alba, cumparati de Adriana Bahmuteanu, care tine astfel sa observe orice eventuala urma de ruj necunoscut.

Articolul integral il puteti citi AICI.

Hahahahaha... deci Prigo se crede un fel de Andreea Banica sau Loredana... un fel de sex simbol, si asa spera sa atraga fani. Asta cu ajutorul "chiloteilor" albi cumparati de scumpa lui sotioara Bahmu. Penibil dar totusi... FOARTE TARE FRATE!!! Eu cred ca a luat-o razna rau de tot. Daca tot se crede femeie de ce nu-si face acum si operatie de schimbare de sex ca la banii lui oricum isi permite :))

Bineeee Prigooo... bineee Bahmuuu! Sunteti tari!! :))
Asta-i Romania...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Asta nu e gluma bre!..Vai mama mea!
Asta e deja film horror!
Bleahh! o sa visez urat la noapte

Anonim spunea...

poif cat de tare =))) si acuma rad :))))))))))

Anonim spunea...

Frate e tare urat fara pantaloni omu asta... plm sa facut de kkt la faza asta .. parerea mea