miercuri, iulie 18, 2007

Vanzarea retelei MIX FM, hotia secolului in mass media


Ok... a sosit momentul sa dezlantui nervii pe care ii am cand vine vorba despre vanzarea MIX FM. Adica hotia secolului, mileniului, anului... cum mama lui vreti sa-i mai spuneti.
Personajul principal in povestea asta este Aristotel Cancescu.
Cine este Cancescu asta o sa ma intrebati. Ei bine... el este il capo di tutti cappi, marele boss, maharajahul MIX FM-ului, tata lui... cum sa-i mai spun... de fapt se potriveste mai bine marele bandit.
De ce? Pai hai sa vedem.

O sa incep povestea cu inceputul. Prima oara am lucrat in reteaua asta prin anul 2004 la Constanta. Am ajuns acolo printr-un pont dat de un amic al unei prietene de-ale mele. Amicul asta al ei lucra la statia din Constanta. Vremurile pe atunci erau bune. Muzica era ok, formatul era ok, nu era un cacat de radio de stiri deci era bine. O singura problema a existat... banii. Bani putini. Deasta am si plecat cam dupa o luna jumate.
Prin ianuarie 2006 am fost contactat de managerul statiei din Constanta pentru a-mi face o oferta sa lucrez la Bucuresti. Am acceptat. Si uite asa am ajuns iar la MIX, de data asta la statia principala cum imi placea mie sa-i zic din Bucuresti.
Intre timp formatul se schimbase. Devenise un News Radio... adica radio de stiri sub sloganul "Primul si singurul". Pe dracu'. Mai erau si altele mult mai vechi. Radio Romania Actualitati ce e? Radio de petrecere? In fine...
A mers totul bine o vreme, directorul de retea (fara suparare pentru el) batea campii ca e un format ok, ca ar castiga audienta... si alte povesti deastea de adormit copiii. Problema era ca se intampla tocmai contrariul. Un radio care asigura in mare parte programul pentru statiile din toata tara nu era in stare sa produca banii decat pentru salarii. Si ma indoiesc ca se puteau plati toti oamenii de acolo din banii aia. A urmat sediu nou, echipa mai mare, apoi probleme. Intarzierea banilor, oameni care tot plecau din cauza salariilor mici ca intr-un final sa inceapa disponibilizarile. Eu am prins primul val.
Urmatorul dupa vanzare a fost jalnic. Au fost dati afara peste 40 de angajati dintr-un foc.
De ce? Pentru ca tocmai se vanduse reteaua MIX FM.
Ei, aici vroiam sa ajung de fapt. Neica Cancescu asta despre care va pomeneam mai devreme a vazut ca treaba nu miroase a bine cu formatul de radio de stiri (asta in ciuda faptului ca unele ziare sustin contrariul) si l-a scos la vanzare. A negociat cu Radio 21, nu i-a iesit pasenta, pentru ca intr-un final sa vanda totate licentele catre 2 societati... SC Media Office Services SRL si SC SBS Broadcasting Media SRL. Pana aici toate bune si frumoase, insa presa a inceput sa sape si sa vada dedesubturile acestei tranzactii care s-a dovedit a fi un tun de 6 milioane de euro iar asta foarte simplu. A facut neica Aristotel niste manarii si i-a dat o teapa bugetului de stat in valoare de 1 milion de euro.

Pentru a afla cum a reusit asta va invit sa cititi AICI articolul integral aparut astazi (n.r 18 iulie 2007) in ziarul Gardianul.

Acum ca ati aflat cum sta treaba stau si va intreb pe voi oameni buni... cum se poate ca statul sa tolereze asemenea lepre in tara asta? Asemenea mizerii de oameni care fac manarii de genul asta? Cum?
Am ajuns la concluzia ca in Romania te imbogatesti al dracu' de simplu... furi, dai tepe si faci manarii. Cu cat suma furata e mai mare cu atat sansele ca tu sa scapi basma curata sunt mai mari. Frumos nu?

Sa va fie rusine banditilor! Cu toate argumentele date pe fata in ziare si nimeni nu face nimic. Incepe sa-mi fie scarba tot mai mult de sistemul ticalosit din tara asta de cacat...

In final am un mesaj pentru domnul Cancescu. Sper sa va prinda, sa judece intr-un final toate faptele pe care le-ati comis, sa va puna niste bratari tare frumoase numite catuse si sa va bage in parnaie unde va este locul.
Amin!

Niciun comentariu: