luni, iulie 16, 2007

Weekend intr-un oras magic, Sighisoara

In acest weekend am avut ocazia si deosebita placere sa vizitez cel mai frumos oras din Romania, Sighisoara.

Un istoric al orasului Sighisoara, il gasiti AICI.

Calatoria a inceput vineri seara la ora 18:00. Plecarea bineinteles din Buzau.
Ne-am grupat in 2 masini. Noi am mers cu un Opel Astra Caravan.
Tronsonul ales a fost Buzau - Covasna - Brasov - Mures. Drum ok in proportie de 97%, 2 munti de traversat si cateva peripetii. Am avut parte de o pana de cauciuc si am observat atunci lipsa unei chei de roti dar din fericire rudele din cealalta masina au avut una care s-a potrivit la fix deci am trecut cu bine peste, s-a rasturnat lada frigorifica in care aveam bauturile racoritoare pentru drum, asta din cauza curbelor inguste din munti si am mai avut parte de o oprire provocata de rau de masina.

Dupa un drum plin de curbe periculoase, dar intersant si placut, am ajuns in Sighisoara la ora 23:00 (5 ore de condus), am fost cazati in niste camere racoroase, nu din cauza vreunui aer conditionat ci de la mama natura si vreau sa spun ca a fost prima oara vara asta cand am dormit invelit cu patura.

A doua zi am fost prin oras si am vizitat principalul punct de atractie... si anume Centrul istoric al Sighisoarei. Aici domneste un aer medieval
pur, cetatea fiind pastrata intr-o stare foarte buna pana in ziua de azi.
Odata intrati aici am fost intampinati de ostenii care "pazesc" cetatea si buna desfasurare a vizitei, si am fost surprins de faptul ca sunt foarte multi turisti straini. Am auzit o multime de limbi straine... de la germana pana la japoneza. Toata lumea era absolut incantata si captata de ceea ce vedea in fata ochilor.
Intrarea in centrul istoric implicit in zona castelului este gratuita. Daca doriti sa intrati in castel se percepe o taxa pe care o puteti afla de la fata locului , iar doritorii de suveniruri pot gasi in centrul istoric o multime de comercianti care expun asa ceva.

Pentru cei care au de gand sa plece undeva in concediu anul asta, va recomand sa uitati de mare si sa mergeti in Sighisoara. Nu veti regreta. Este un orasel linistit, situat printre munti, cu aer curat, in care aveti ce vedea.

Vorbele sunt de prisos asa ca va ofer cateva poze pe care le-am facut acolo.
Pentru a vedea o poza la marimea normala dati un click pe ea.
Enjoy!













Un comentariu:

Anonim spunea...

misto , super marfa pozele :x , imi plac mult :)