miercuri, august 08, 2007

Intrebare retorica


Inteleg, vezi bine, ca e greu sa schimbi mentalitati, cum ar fi sa incerci sa inoculezi "quality customer's service" factorilor postali. Dar nu pot sa incetez sa ma intreb, cand, oare o sa avem servicii postale mai de doamne ajuta? De exemplu, tanti cu scrisorile, daca nu gaseste adresa, de ce nu scrie pe ea "andrisant necunoscut" si sa intoarca facturile alea de romtelecom pe care le tot gasim peste cutiile noastre postale? Adresa e gresita, dom'le, returnati plicurile sa stie aia ca e ceva in neregula si sa-si actualizeze baza de date! Intr-o tara indepartata, se primesc plicurile inapoi daca nu ai pus destule timbre, de exemplu. Se intorc plicurile trimise par avion daca nu au fost ridicate in timp util! Geez. Ca sa nu mai zic de sistemul ala tampit prin care nu poti plati telefonul daca nu ai factura, ca le trebuie codul de bare. Sau codul de abonat.

Niciun comentariu: