joi, august 09, 2007

Privire de ansamblu asupra primei luni de Buzoianu Blog


A trecut o luna de cand am lansat oficial Buzoianu Blog. Parerile sunt impartite. Unele bune, altele mai putin bune. Cert e faptul ca majoritatea cititorilor au o parere buna despre blog. Fapt care nu poate decat sa ma bucure. Recunosc ca am tinut mai mult ca luna asta sa fie una de test, sa vad reactii si eventual daca merita sa continui.

Tragand linie si facand socoteala, luna asta au fost 74 de articole postate, unele comentate altele nu, am avut 1339 de vizitatori unici pana la ora la care scriu acest articol, si se pare ca cele mai frecvente cautari google care au trimis spre mine sunt "vanzare radio deea", "alerta cod portocaliu sau cod rosu", "omul orchestra", "tesla" si multe altele. Am avut parte de o urcare spectaculoasa in clasamentul statistici.ro de pe locul 8700 pe 1034, iar pe trafic.ro de pe 800 pe 250. Pe blogorator.com avem un record de stationare pe primul loc de o saptamana si multe alte semnale pozitive care nu dovedesc altceva decat ca Buzoianu Blog si-a facut o categorie de cititori fideli carora le multumesc si ii invit sa fie in continuare la fel de fideli.

In acelasi timp le multumesc colegilor mei care posteaza aici, Ingrid si alexxx, celor care ma promoveaza, adica Radio Dance Romania, Copacul de hartie, Neuronu si multor altora. Sper ca luna care vine sa ne gaseasca si mai sus in clasamente si in acelasi timp sper sa nu dezamagim pe cineva prin calitatea articolelor.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ooo, la mai mare! Cat mai multi cititori!

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Multumesc maistre :D
Ia vezi cum iti faci timp sa ajungi la intalnirea bloggerilor :)

Anonim spunea...

Omule chiar esty bun... eu unu nu citesc nimik de pe net de sila sau daca o fac . o fac de curiozitate.. deci tu ai facut articole interesante din subiectele de zi cu zi. este o realizare