vineri, septembrie 07, 2007

Leapsa... din nou - Cele mai bune 5 articole

Dupa ce ieri am primit leapsa cu desktop-ul, azi am mai primit una de la Grupa 1408 care imi cere sa formulez un top 5 al articolelor citite. Pai hai sa-i dam drumu'.

1. Jeleasca (V) de VisUrat
2. Taxe si impozite platite doar de prosti tot de VisUrat
3. The first one... de Ania
4. Romania - pur si simplu ametitoare! de iLL
5. S-a ciobanit bucurestiul vereeeeeeeeeeeeee - evident tot de iLL

Acum ca ati aflat ce articole mi-au placut cel mai mult, dau leapsa mai departe la Retelistu' Blog, StealthSettings si Blogatu care sper sa raspunda si sa dea mai departe de data asta.

2 comentarii:

ania spunea...

uhmmm... locul 3... :)) e bine...
intre timp mi-am dat demisia de la un nou job... dupa 5 ore... si cand o sa am rabdare sa scriu despre cele 5 ore petrecute acolo... o sa iau locul 1 :> ;)

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Abia astept articolul :D