vineri, septembrie 07, 2007

Musaios Extrem Adventure - Buzau 2007





Astazi dupa emisiune, am iesit rapid de la radio, m-am dus pana la un laborator de analize sa ma interesez de niste preturi suplimentare si am taiat-o apoi spre Piata Daciei pentru ca astazi, la Buzau, a inceput un eveniment de mare amploare pentru iubitorii de cai putere si de motoare turate la maxim.
Este vorba despre Musaios Extrem Adventure 2007 @ Buzau care se desfasoara intre 6 si 9 septembrie, eveniment organizat de Clubul Off-Road Adventure Romania www.OffRoadRomania.com. Acest eveniment este de fapt etapa a 5-a a Campionatului National de Off-road.
Multa lume, multe masini, politie, aglomeratie si stress in trafic (asta deoarece organizarea cursei s-a facut fara oprirea traficului pe traseul pe care masinile au trebuit sa plece). Cam asa arata centrul orasului Buzau la ora 10:25 cand am ajuns la fata locului.

Pentru cei interesati sa ajunga la Buzau pentru a vedea totul cu ochii lor, o sa prezint intregul program al evenimentului.

Vineri 07 Sep 2007

  • mic dejun intre orele 07.00-08.00
  • sedinta tehnica intre orele 08.00-8.30
  • start in competitie ora 9.30 din Piata Daciei - orasul Buzau.
  • sosire din competitie in jurul orelor 18.00 la locul de campare de langa localitatea HALES.
  • cina

Simbata 08 Sep 2007

  • desteptarea la orele 06.30
  • mic dejun orele 6.30-07.30
  • sedinta tehnica orele 07.45-08.15
  • start in competitie orele 08.30
  • sosire din competitie in jurul orelor 18.00
  • acomodare hotel
  • cina incepand cu orele 19.00
  • invitatie pentru toti participantii la CLUBUL UP STILE incepand cu orele 21.00

Duminica 09 Sep 2007

  • mic dejun 07.00-08.30
  • incolonare pentru traseul de superspeciala la orele 09.00
  • start in proba superspeciala incepand cu orele 10.00
  • concert in Piata Daciei incepand cu orele 15.00
  • festivitate de premiere orele 16.30
Mai multe detalii, gasiti pe site-ul evenimentului, www.extremadventure.ro

Am reusit sa fac cateva poze la linia de start si un filmulet scurt de pe traseu. Din pacate filmul mai mare cu plecarile de la linia de start nu am reusit sa-l salvez pentru ca nu am mai avut baterie la telefon. Ma oftic sincer dar... asta e.


Click pe poze pentru a mari





































Iata si scurta filmare pe care am facut-o in drum spre Piata Daciei (Linia de start).

Niciun comentariu: