luni, septembrie 24, 2007

Nervii zilei

Azi am avut una din acele zile absolut pline de nervi. Am pornit dis de dimineata spre munca sperand sa gasesc lucrurile aranjate dupa agitatia din ziua de vineri. O data ajuns in studioul de emisie, observ ca nu merge netul. Mi-am zis in gand ca iar e una din acele zile de care am avut parte in ultimele 3 saptamani. Adica net cu lingurita, emisiune cum se poate.
Ca un IT-ist competent, am zis sa sun la server si sa vorbesc cu baietii. Dar ce sa vezi? Nu raspunde nimeni (nu ma mai mira). Sun dupa asta la dispecerat, care ma paseaza la deranjamente. Mi s-a preluat sesizarea si urma sa-i astept pe baietii de la tehnic.
Intre timp, am observat ca serverul de net are o problema destul de greu de rezolvat (serverul era un fel de junghi batran) si m-am decis ca intr-un final sa optam pentru un router. Zis si facut. Am mers la conducere, am facut cererea care s-a aprobat imediat, am cumparat "instrumentul", l-am montat, l-am setat si uite asa am reusit sa rezolv problema cu reteaua interna.
Dupa asta a ramas vechea problema... internetul, pentru ca in tot timpul in care eu am facut reteaua, ei n-au aparut. Si am sunat iar la dispecerat, unde o doamna putin cam isterica mi-a spus ca nu are ce sa-mi faca mai mult decat sa trimita sesizarea la administratorul serverului care urma sa ia o eventuala decizie a trimiterii unui om la noi. Evident ca m-am enervat si eu si a urmat un schimb de replici mai dure, printre care amenintarea cu rezilierea contractului daca nu se rezolva problema.
Timpul a trecut, n-a aparut nimeni. Sun iar... de data asta la server. Baiatul de acolo mi-a spus ca a fost deja delegat cineva sa vina pentru remedierea problemei. Si a mai trecut o ora... doua... nimic. M-am saturat si m-am dus acasa.
Mai tarziu spre ora 18:00 un coleg mi-a confirmat ca nu a venit nimeni sa faca ceva.
Ce rezulta de aici? Faptul ca compania upc (cacofonia nu este intamplatoare) , manifesta o mare durere in pixul cu care semneaza actele oficiale, fata de problema unui trust media, care plateste un abonament business destul de consistent.

Pai cum sa isi mai faca ei imagine buna, cand toata lumea stie ca atunci cand sunt probleme, abia se mai deplaseaza cineva de la tehnic? UPC.. sunteti o companie de CACAT!!! Si cu prima ocazie o sa renunt si eu la serviciile voastre pentru ca la ora 21:00, din 4 mbps am abia 1.2. Sa stati sa navigati voi in vitezele astea de cacat, ca eu sincer m-am cam saturat. Telefoane peste telefoane, reclamatii peste reclamatii pe banii mei, si nimic.
Dar cand e vorba de incasat bani, veniti... intr-un suflet pentru a-i cere.
Ei bine, puteti sa cereti de acum cat vreti! Din partea mea puteti sa dati faliment. Nu mai suport inca o zi de nervi!
Maine depun referat la conducere pentru rezilierea contractului si ne transferam la rds. Si cu asta basta!
Un sfat! Feriti-va de upc in perioada asta. Se anunta vremuri tulburi pentru ei.

2 comentarii:

shon3l@yahoo.com spunea...

nu`mi aduce aminte cum am stat fara net 2 saptamani din cauza lor ca au schimbat macu la setari si cel de la tehnic care a ajuns dupa 1 saptmana de telefoane si vorbe "intepate" in telefon apoi imi zice ca nod32 are firewall si de aceea nu merge si mie imi aparea cu semnu exclamarii la placa de retea (adika macu meu era respins de server). de sunat la ei era pericol sunam in continuu apoi suna ocupat apoi iar sun in gol. Scarbele de la telefoane cred ca pun telefonu 5 min in furca 5 min sa sune.. si ele se uita la tv ca altceva ce plm sa faca .. uff nashpa ca orice ar fi personalu de la upc e personalu de la astral si va ramane in continuare aceeasi oameni de kkt care iau bani si nici ei nu shtiu de ce

Supafly spunea...

si io care credeam ca UPC ii cel mai tare :/