miercuri, octombrie 31, 2007

Sex oral cu MoniCA-COlumbeanu

Toata tara colcaie. De ce? A aparut acel faimos filmulet in care Monica ii face un mic oral lui Iri (sau cum ar zice baietii... il suge putin pe cetatean).
OK... am apucat sa-l vad si eu putin. Parerea mea? Boring shit! E plictisitor nene. E o filmare facuta cu telefonul pe gaura cheii intr-un restaurant din capitala. De cine? O sa aflam maine din CanCan.
Site-ul celor de la CanCan in schimb, a fost blocat pentru cateva ore bune astazi, dovada faptului ca romanii sunt (sau NU) iubitori de stiri de scandal, filme de scandal, viata personala a asa zisor vedete din Romania, etc. De ce? Sincer nu inteleg. Dar asemenea stiri fac audienta si in emisiunea pe care o realizez eu dimineata la radio.

In fine... de comentat nu prea mai am ce sa comentez pentru ca este de prisos.
Daca doriti sa vedeti filmul cu Irinel si Monica, puteti intra AICI dar cu siguranta o sa va plictisiti dupa primul minut.
Daca nu merge, va trebui sa aveti rabdare pentru ca pe prima pagina a site-ului CanCan apare mesajul "Ne cerem scuze dar site-ul este accesat de sute de mii de vizitatori si in acelasi timp suntem supusi atacurilor a sute de hackeri!"

Traiasca eterna si fascinanta romanie! Romania hackerilor si a stirilor si ziarelor de scandal!

Niciun comentariu: