sâmbătă, februarie 16, 2008

Ce mai vand buzoienii

Joi am iesit cu colegul meu de la contabilitate sa ne uitam prin oras dupa cate ceva. La cativa pasi de sediul radioului, mai precis pe centrala de langa Scoala nr. 11, am vazut urmatorul anunt:







Click pentru a mari







Romanul este inventiv atunci cand vine vorba de marketing, publicitate, afise, flyere, etc. Ce ne minuneaza mai mult este ceea ce vand.
Persoana care a lipit acel afis dorea sa vanda 2 porci. Acuma... dilema mea este ce fel de porci vrea sa vanda cetateanul, pentru ca pe langa porci ca si animale, mai exista si porci umani.
Sigur cunoasteti si voi vreunul. Daa... unul din aia caruia o femeie i-ar spune "porcule", dupa ce o pipaie in autobuz.
Pe langa asta, partea cu seriozitatea maxima dupa ora 16:00 m-a distrat si mai tare. Deci pana la ora 16:00 omul e dispus la glume din cate inteleg. Si totusi cat de multa seriozitate poti cere cand lipesti un asemenea anunt intr-un spatiu public? Sigur se va gasi cineva care sa-l sune si sa faca putina caterinca de el.
Micul adaos pe care il vedeti la sfarsitul anuntului este un exemplu concret care intareste ceea ce spuneam mai sus.

Oricum... per total anuntul este foarte tare. Am tras o portie zdravana de ras. Tineti-o tot asa cu vanzarile haioase :)

3 comentarii:

alexxx spunea...

frate, dar ce nu gasesti pe stalpii sin frumosul nostru municipiu resedinta de judet. ce titulatura pentru un oras de tot rahatul. imi pare rau ca iar ma iau de Buzau si, implicit de Romania, dar asta e ... si oricum, imi pare rau doar in fata unora ca tine si ca "prietenul de la contabilitate", pe care, pe aceasta cale, il si salut!

Anonim spunea...

Adicatelea pentru un carnacior tre' sa cumperi tot porcu'?

Anonim spunea...

mai...fi-ti fericiti ca a scris cum trebuie... pt ca mai stiu eu tablite la mine la tara unde vezi scris ceva de genu: "VIND PORCII" "VIND BALEGAR" si cate si mai cate... cred ca omu ala ar fi in stre sa isi vanda si WC - ul plin din fundul curti... whatever ... e poarta lui...