duminică, februarie 17, 2008

De prin Winmarkt - Buzau adunate ...


Zilele trecute eram prin oras (si nu eram in interes de serviciu - WOW, deci nu muncesc 24h din 24) si am intrat intr-un magazin dealer Vodafone (prefer sa nu-i spun locatia pentru ca nu vreau sa fac publicitate). Pana aici nimic neobisnuit. In acel magazin lucreaza o amica de-a mea. Am intrebat-o ceva referitor la oferta, am mai depanat de-ale noastre, iar la un moment dat intra in magazin o pustoaica (a se citi intre 15-17 ani).
De retinut ca, pe langa mobilierul furnizat de Vodafone, in magazin fetele (amica mea si cele 2 colege ale ei) mai au si un sifonier obisnuit - din acela cu 2 usi. Pe una din usi e lipit un abtibild pe care scrie ca se pot utiliza puncte Vodafone, iar pe cealalta usa e afisata o oferta de magazin in care se mentioneaza ca se da un cadou la cumpararea oricarui telefon marca Samsung.
Sa revenim la domnisoara care a intrat in magazin. Senina si foarte sigura pe ea, adreseaza urmatoarea intrebare: "CE ABONAMENT TREBUIE SA-MI FAC SI CE MODEL SAMSUNG TREBUIE SA IAU CA SA-MI DATI SIFONIERUL CADOU?"
Reactii dupa intrebare: eu am ramas pur si simplu blocat (exact ca liftul intre etaje), iar amica mea parca era un nou nascut care amesteca sunetele ca sa se exprime. Fratilor, e ca si cum la un magazin de pantofi ar lipi pe geam un afis cu "reducere 40-60%" si cineva ar intreba cat costa geamul.
Sa avem pardon, prostia nu doare, dar adevarul ustura mai rau decat piperul ...

8 comentarii:

Anonim spunea...

Domnu', domnu', sifonieru' vine si cu amant ascuns inauntru ca accesoriu?

Anonim spunea...

Ingrid sunt de acord cu tine :))) poif cum asa ? :o deh , copiii astia din ziua de azi ... au mulltttaaa imaginatie :-j

Anonim spunea...

da' halatu...cat e halatu???

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Ca bine zici anonimule :))

Anonim spunea...

HA ha ha ha ha!!!M-ai facut fericit...sunt extaziat..Astazi(prin acest articol) mi s-a demonstrat ca nu numai noi,cei din "minunata" lume portocalie(ma refer la angajati),avem oameni cu coeficient de inteligenta sub-unitar.Mah,hai ca iq-ul k iq-ul dar asta e chestie de bun simt.Trebuia sa-i spuna ca pentru sifonier sa mearga la Zapp.Aia ,la cei 5 clienti pe care ii mai au ,i-ar fi dat si amantul impreuna cu sifonierul ala.

Dragos Ilie (Buzoianu) spunea...

Hahahaha... Zapp mai are doar 5 clienti? :)))

Nu ca ai fi departe de adevar. Ultima oara stiu ca mai aveau doar 500 000.
Oricum, sunt sigur ca primesti o multime de telefoane in call center de la asemenea specimene.
Te mai tin nervii? :))

Anonim spunea...

Doamneeeeee ce pot sa mai zic..si eu care ma luasem de Monica Senzual,dar tipa se pare ca e Nichita Stanescu printre fomei ,fata de ce ziceti voi:))))))))))

Anonim spunea...

Dar cum de nu a facut vreo conexiune si cu celallat afis? Sigur n-a intrebat daca poate intra in dulap sa foloseasca punctele de loialitate? :)