vineri, martie 14, 2008

Asa "vrea" muschii lui ...


In primul rand, bine v-am regasit. Initial, altul era articolul pe care vroiam sa-l postez, dar unii dintre concetatenii mei imi schimba mereu intentiile.
Zona Colegiului Hasdeu este, se pare, un cartier al oamenilor "inventivi". Daca intr-una din saptamanile trecute am postat un articol care se intitula "Fitze de fitze la grajdul de oitze", in care era atasata o fotografie a unei anexe a Spitalului Garlasi (:D), in aceasta dimineata am ramas .......... (imi pare rau, dar nu gasesc termenul potrivit) cand am vazut cum si-a parcat acest sofer masina. Adica ce? Las masina unde vrea muschii mei, bai hahalerelor!!!
Oops!!! Dar nu e Maybach, nici macar Autocarul ce poarta desenata Sfanta Cruce nu e. E doar un biet Cielo lasat la intamplare, la nimereala, la misto, sau cum vreti voi sa spuneti, pentru a demonstra, inca o data, ca Romania e tara tuturor posibilitatilor ...

2 comentarii:

.harlotha. spunea...

saracutu nu avea loc :)

Anonim spunea...

Soferul ala e de fapt soferita?