marți, martie 11, 2008

Despre esecuri, amanari si noutati

Buna seara si bine v-am gasit dragii mei. Cineva spera ca am ramas fara idei?
Stiu... cuvintele astea nu-mi apartin dar imi permit sa le folosesc pentru ca se potrivesc. Nu am mai scris de ceva vreme deoarece sunt extrem de ocupat de 2 saptamani incoace.
Nu mai stiu absolut nimic de niciun membru al blogului cu exceptia lui Alexxx cu care o sa colaborez in mod direct.

S-au intamplat destul de multe de cand nu am mai avut timp sa scriu. Din pacate nu s-a intamplat nimic de bine. Anuntam in urma cu ceva vreme ca fostul Radio DEEA se va relansa pe data de 15 martie cu un nou nume (Vibe FM) si mici schimbari. Ei bine, lansarea s-a amanat pana pe data de 21 martie. Cel putin asa m-a anuntat prietenul meu Cristi Popescu.
Tot luna asta, pe data de 20, trebuia sa lansez radioul pe care il pregatesc impreuna cu un prieten de-al meu. Din cauza unor probleme care au intervenit, m-am vazut nevoit sa decalez lansarea pana la data de 1 aprilie.
Tot in urma cu ceva vreme, va mai anuntam ca in Buzau o sa apara revista In city pe care inca nu o gasiti pe mesele localurilor din Buzau, asta deoarece au aparut niste probleme la partea grafica.

Si uite asa, toate lansarile si relansarile sunt amanate de la o saptamana la alta. Nu stiu de ce, dar se pare nici trusturilor mari nu li se potrivesc socotelile de acasa cu cele din targ cu rebranding-urile si relansarile (vezi cazul trustului Lagardere cu fostul Radio DEEA). Probabil ca nu este o perioada buna pentru asa ceva. Cu siguranta este ceva in aer.
In ultima perioada nici eu nu m-am simtit bine. Nu prea mai am timp pentru mine... dar sper ca toate problemele astea sa dispara o data cu lansarea Play Radio.
Deocamdata nu va divulg nimic din acest proiect.
O sa revin cu alte noutati, cum o sa am timp.

Niciun comentariu: