vineri, august 15, 2008

Boala saptamanii: Miserupismul acut




In ultima vreme am inceput sa vorbesc singur. Nu... nu e o boala. Vorbesc singur in sensul ca oricand vreau sa cer o informatie sau sa vorbesc cu cineva, lumea nu ma mai baga in seama. Fie ca e vorba de messenger, telefon, mail sau discutii fata in fata, eu vorbesc mai mult singur.

In plus, in ultima vreme am devenit un fel de victima a unor persoane care vor sa se joace cu nervii mei. De ieri seara sunt intr-o dilema. Am primit un mesaj din partea cuiva care nu vrea sa se recomande. E cineva de genul "ghiceste cine sunt ca eu nu iti zic pentru ca ma cunosti".
Ce dracu se intampla cu oamenii in ultima vreme? Sunt eu parnanoia sau noua moda e vorbitul de unul singur si dezvoltarea simturilor intuitive pentru a ghici cu cine vorbesc la telefon?
Eu stiu ca atunci cand suni o persoana cu un numar pe care nu il cunoaste, te recomanzi, nu te joci de-a ghicitoarea. Si in plus se mai si raspunde din cand in cand la telefon sau SMS cand cineva vrea sa vorbeasca cu tine (aviz amatorilor / amatoarelor). Cat despre cei care stau pe messenger, cand vedeti ca cineva vrea sa vorbeasca ceva important, nu se da Sign out ci se spune macar "nu am timp acum, vorbim mai tarziu". Nu sunt ipocrit, dar vad ca "boala" asta se ia la tot mai multe persoane in ultima vreme. Cred ca de la caldura asta, multi au inceput sa aibe comportamente tot mai ciudate.

Reveniti-va oameni buni... pana nu incep sa am si eu simptome de miserupism, asta ca sa vedeti cum este si cat de mult doare.

Niciun comentariu: