duminică, august 10, 2008

Leapsa: Obsesii

Am primit o leapsa de la iLL in care trebuie sa scriu obsesiile mele. Sincer nu prea imi vin in cap acum, dar o sa scriu rapid cateva.

- radioul a trecut de mult de partea de hobby, job sau placere. Este deja obsesie atata timp cat mi-am permis sa incerc marea cu degetul cand am dat drumu' la un radio online in toata regula. Ca mi-am luat-o in barba e partea a doua, dar o sa continui sa-mi practic meseria in radio.

- calculatoarele... le fac, desfac, refac, instalez, dezinstalez, devirusez, repar, intretin, etc.

- forumurile legate de comunicatii in special, au devenit o noua obsesie pentru mine. Imi place sa aflu tot mai multe lucruri legate de telefonia mobila, cum functioneaza, in ce fel, pe ce criterii, etc.

- sa citesc presa de dimineata si sa ascult Radio rfi Romania sunt iar doua din noile mele obsesii. De cand s-a inchis redactia in limba romana a BBC care devenise din ce in ce mai plicticoasa, radioul la care lucrez, preia mai nou principalele buletine de stiri de la rfi care sunt cu adevarat facute si prezentate la nivel profesionist. Si nu... nu am imbatranit asa rau :)

Deocamdata astea imi vin in minte, asa ca dau leapsa mai departe catre George Jipa si tuturor celor care vor sa o preia.

Niciun comentariu: