miercuri, octombrie 03, 2007

Ce e in spatele ofertei UPC










Luni, UPC Romania lansa pe piata o noua oferta prin care se reduc mult preturile la servicii, iar pentru internet se maresc vitezele de la 6 mbps la 20 mbps la preturi mult mai mici decat cele actuale.
Entuziasmul nu a durat foarte mult, deoarece vechii si in acelasi timp fidelii abonati care au umplut atatia ani buzunarele marelui operator de comunicatii prin cablu, au primit un fel de "pumn in fata". Acestia vor putea beneficia de noile viteze incepand cu 1 decembrie 2007. Deocamdata maririle se adreseaza doar noilor abonati. De ce? Pentru ca vor sa atraga clienti noi, sa-si mai ingroase putin veniturile. Pentru asta, clientii vechi au fost fidelizati cu o "calcare in picioare".
Minunat domnilor, MINUNAT! Cine v-a invatat marketing, sa fie sanatos si sa traiasca multi ani sa va invete in continuare, ca v-a invatat pana v-a prostit de tot.

Zilele astea am fost un pachet de nervi pentru ca am dus o lupta de lamurire cu niste dobitoci si incompetenti (apropo daca cineva din upc se simte, dati-ma in judecata... abia astept) care lucreaza la UPC Buzau. Majoritatea se incadreaza in descrierea de mai sus. Sa va explic si de ce.
Am vrut si eu, ca orice client, sa ma informez cum se poate trece la noile pachete de internet. Domniile lor au spus ca nu se poate in fel si chip.
Am vrut sa reziliez contractul vechi si sa inchei unul nou, pentru ca perioada obligatorie de 1 an a contractului a expirat... deci puteam face asta fara probleme. Domnii de acolo mi-au spus ca nu se poate. Ieri (marti - n.r) am fost la casierie si nu venise ofertele (halal lansare... numai la noi se poate asa ceva). Azi m-am dus din nou hotarat sa aflu ce si cum.

La departamentul de relatii clienti de la sediu, unde se incheie contracte mai exact, m-a intampinat o duduie tinerica de vreo 23 de ani si ma intreaba cu ce ma poate ajuta. I-am explicat frumos ca vreau sa reziliez contractul vechi de internet in care nu mai am nicio obligatie si sa inchei altul nou pe noua oferta. Tipa imi spune senin si accentuat ca nu se poate. In gandul meu zic, hai sa mori tu. Am intrebat-o pe ce suport legislativ se bazeaza cand spune asta. Ea deja se pierduse si incepuse sa-mi invoce motive de genul "asta e ordinul primit de sus, iar noi pur si simplu il aplicam".
Dragii mei UPC-isti, haideti sa va spun o "noutate". Asta inseamna INCALCAREA LEGII! Stiti ce inseamna asta? O treaba cam penala de felul ei. Vaai, cata nesimtire din partea ei sa fie asa penala nu-i asa? O firma, companie sau prestator de servicii, oricare ar fi el, este obligat sa incheie un contract de prestare servicii ORICAND VREA CLIENTUL. Ati retinut? Nu! Sa va explic mai clar. Daca muschiul meu vrea sa rezilieze maine contractul actual si sa incheie altul nou pe noua oferta, sunteti obligati prin lege sa o faceti.

Povestea de la casierie nu se incheie aici. Am intrebat-o pe duduie daca pot sa mai fac inca un contract pe langa asta pe care il am. Raspunsul a fost evident NU, desi pana la data de 1 octombrie se putea. De alt abonament, pe numele unei alte persoane care locuieste la aceeasi adresa, nici nu incape vorba. Au urmat un tir de intrebari puse accentuat si pe ton ridicat, intrebari la care nu primeam decat raspunsul clasic "asa am primit ordin de la Bucuresti si nu facem decat sa executam".

Bai sa dea dracu'... O fi rescris UPC legile Romaniei si nu stiam fratilor. Ca nu mai inteleg nimic. Dupa episodul de azi am ajuns acasa, am citit vechiul contract, am sunat la ANPC (fostul OPC pentru cei care nu stiu) si le-am spus cum sta treaba. Si cei de acolo mi-au confirmat ca este un abuz si o incalcare flagranta a legii refuzul de incheiere a unui nou contract dupa reziliere. Am sunat dupa asta la departamentul comercial sa le spun si lor ce mi-a transmis ANPC. Bineinteles ca m-au recunoscut ca fiind "domnul de azi dimineata pornit pe scandal" si mi-au spus ca ei nu au ce face. Eventual sa vorbesc cu directorul de marketing si daca el spune ca e OK sa reziliez si sa semnez alt contract, o vor face fara probleme.
Zis si facut. L-am sunat, pentru ca intamplator am numarul lui (am mai avut de-a face cu el anul trecut) si i-am povestit cum sta treaba. Bineinteles ca atunci cand a fost invocat numele ANPC a fost dispus sa discutam maine (joi - n.r) si sa ajungem cumva la o intelegere.

De aici concluziile le trageti singuri.

Paradoxal, tot azi am vorbit cu 2 cetateni din 2 orease diferite, care sunt clienti UPC. Unul din ei a reusit sa semneze anexa la contract fara probleme si este valabila de la 1 decembrie, iar celalalt a reziliat fara probleme vechiul contract si a semnat unul nou pe oferta actuala. Din seara asta are viteza promisa de 20 mbps. Deci no comment deja...

Trecand peste asta, sa vedem ce spun oficialii UPC despre magaria care se face cu vechii clienti (fideli)? Ca inca se lucreaza la modernizarea retelei pentru a putea oferi tuturor clientilor internet de calitate fara probleme.
Ba sa muriti voi! Adica voi lansati o super oferta pe piata fara sa aveti infrastructura pusa la punct? Pai ce va faceti daca va vin in 2 saptamani 50 000 de noi clienti? Imi spuneti voi mie ca reteaua e pregatita pentru un asemenea numar de clienti? Lasati vrajeala si bagati-va mintile in cap! Clientii nu se atrag asa, oricat de tentante sunt noile oferte. Multi i-ati pierdut pentru totdeauna. De ce? Pentru ca sunteti magari si nepasatori. Pentru ca toti sunt tratati cu sictir la telefon, pentru ca abia va deplasati sa rezolvati o problema (la radioul pe care il deserviti in Buzau sunt probleme de o luna, se dau zeci de telefoane pe zi si nu se sinchiseste nimeni sa se deplaseaza pentru a rezolva problema, desi se da o caruta de bani la abomanent), pentru ca atunci cand clientul are nevoie nu raspunde nimeni la telefon, iar exemplele pot continua. Deasta ati pierdut multi clienti si nu o sa-i mai puteti lua inapoi. Si fiti siguri ca v-au facut reclama proasta si pe la prieteni. Asa ca mai bine incercati sa tineti macar clientii vechi in retea. Nu-i tratati cu sictir si pe ei, pentru ca s-ar putea sa-i pierdeti si credeti-ma pe cuvant ca mai mult veti avea de pierdut decat de castigat.
Si cu asta am incheiat. Sper ca intr-o zi, unul din oficialii UPC Buzau care intamplator ma mai citeste din cand in cand, sa se sesizeze si sa le bage mintile in cap la toti.

Pana atunci dragi clienti UPC, rabdare si nervi de fier. Prostia este infinita in Romania!

41 de comentarii:

tudor spunea...

hehehe...
I told you...
Acum ma crezi?

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Mda.. oricum mi-am facut programare la juristul de la ANPC Buzau si maine ii ard. Am descoperit ca pe contractul incheiat cu ei nu exista stampila firmei ci doar semnatura casieritei. Deci e un contract ilicit. Pentru asta ii pot da frumos in judecata si sa cer daune materiale sa ii usture curu'.

o casiera scirbita de cit de multi dobitoci sunt pe lume spunea...

Intr-adevar, comentariul tau- care se doreste acid- este fatat de inteligenta unui neuron scapat de sub control la ceea ce trebuia sa fie un avort al mamei tale. Din pacate, ginecologul nu si-a facut bine treaba, sau maica-ta nu a avut bani de-ajuns, asa ca ai rasarit ca un geniu al societatii care se vrea civile si- ce e mai rau pentru cei care te inconjoara- mai dai si din gura. Ai descoperit America cu articolul asta, ai descoperit ca traiesti in Romania. Si esti unul dintre dobitocii care au impresia ca atunci cind intra intr-o casierie trebuie sa fie sters pe picioare de angajatii de acolo, ca trebuie sa primeasca scuipatul tuturor zdrentelor fara educatie si injuraturile frustratilor pe care nu-i primesc nevestele acasa sau care stau si se ascund dupa poalele mamelor. Si, apropos, stii pentru ce salariu? Cinci-sase milioane pe care trebuie sa ii duca la copii sau cu care sa-si plateasca ratele si intretinerea. Ce au facut ca sa merite diareea pe care ai scoso-o pe gura? Ca sunt angajati acolo si ca trebuie sa respecte niste reguli ca sa isi pastreze slujba asta de rahat. Incerci sa faci parte din categoria idiotilor care se cred buricul pamantului. Unii fac asta pentru ca se cred jmekeri, altii pentru ca au facut bani furind in afara, sau au devenit mari patroni de tarabe furind tva si tinand pe nimica toata citiva sclavi sa le munceasca moka. Tu din care categorie faci parte? ...Asa ca iti urez bun venit in rindul magarilor, nesimtitilor si dobitocilor.

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Draga mea casierita:
Din moment ce tu ai ales UPC sau mai bine zis job-ul asta, inseamna ca iti place. Eu de exemplu, daca nu imi place un job, renunt. Ai fi surprinsa sa afli cate orase am colindat sa fac ceea ce imi place si sa fiu si multumit in acest job. Nu pot spune ca sunt total multumit dar este cat de cat bine.

Tu draga mea ai libertatea sa alegi. Daca nu pleci in alta parte inseamna ca iti place unde lucrezi. Daca lucrezi acolo, indiferent pe banii care ii castigi, dumneata trebuie sa-ti faci treaba. De ce? Pentru ca asa trebuie. Pentru ca asa fac si eu desi poate nici eu nu am un salariu decent si nu sunt multumit de job-ul meu. Deasta esti pusa dumneata acolo.. sa-ti faci treaba. Nu-ti place? Pleaca!

Plus de alta nu uita ca dumneata lucrezi intr-o companie (presupun dupa acest comentariu jignitor) care se numeste upc, si care aplica legile dupa bunul plac, nicidecum dupa legislatia Romaniei. Imagineaza-ti ca daca eu public un articol in ziar despre ce se intampla in compania aia, vin controale mari. Daca gasesc nereguli, va fi sanctionata, iar sanctionarea poate duce la demiterea dumneata poate din simplul motiv ca nu ai pus o stampila pe un contract.

Intelegi ce vreau sa spun? Asa ca inceteaza cu plansul, ca romanii numai asta stiu sa faca si pune mana la treaba doamna. Eu ti-am vorbit frumos. Esti acolo sa ma servesti. Nu esti capabila sa faci asta, sau mai mult... daca nu-ti place, pleaca si lasa locul altuia care este competent sa o faca.

Toate cele bune!

casiera care nu plinge, ca n-are de ce spunea...

Nici nu ma asteptam sa intelegi ceva! De ce nu ma mir oare?!... Plec si maine de acolo, dar cea care va veni in locul meu iti va spune exact acelasi lucru: ca nu se poate cum vrei tu! Iti va spune tot zimbind, tot inghitind in sec atunci cind o injuri... Ceea ce nu ai inteles este ca tu umilesti oamenii, le jignesti demnitatea. Compania nu are nimic de-a face cu asta si nici nu o intereseaza: ea impune niste reguli. Esti prea superficial! Te-as invita sa stai o zi linga mine, sa vezi cu cita usurinta se arunca atitea rautati- cele mai multe cu totul gratuit. Sigur ti-ai gasi subiecte pentru ziar in orasul asta atit de infect. Si, pentru ca ai adus vorba- chiar poti sa scrii la ziar tot ce iti doresti? Nu vine redactorul sef sau patronul sa iti spuna sa nu scrii de nu-stiu-cine ca are afaceri cu el? asta cum o suporti?

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Mie nu imi impune nimeni nimic despre ce sa scriu la ziar, sau mai mult, ce sa spun la radio. Nu stiu daca ai ascultat vreodata emisiunea Buna dimineti una si una de la Radio Campus Buzau. Te invit sa o faci. Sa auzi cam ce comentarii fac eu cu colegul meu acolo si vei intelege poate ce restrictii am.
Cat despre faptul ca ar putea veni cineva care va face la fel cum ai facut si dumneata, depinde de om.

Eu unul zic ca ar trebui sa ascultati de client. Stii de ce? Pentru ca aceasta companie incalca FLAGRANT legile Romaniei prin ceea ce impune. Voi ca si casieri trebuie sa atrageti atentia superiorilor de faptul ca ai vostri clienti s-au prins de smecherie si s-ar putea sa iasa rau.

Nu stiu cine esti dumneata, nici nu ma intereseaza. invita-ma intr-o zi sa fac treaba in locul dumitale si o sa-ti dau un exemplu despre cum trebuie sa se poarte fiecare casier sau ce este el acolo, cu fiecare client.

Nu conteaza cati bani castigi dumneata, crede-ma ca eu am castigat si mai putin din cat ai zis mai devreme si totusi mi-am facut treaba. De ce? Pentru ca imi place meseria mea chiar daca nu castig mult, pentru meseria asta am colindat multe orase prin tara sa o practic. Ideea e sa iti faci treaba pana la capat atata timp cat dumneata castigi un ban acolo.

Si nu uita ca dumneata iti iei salariul dintr-o parte din banii care vin si de la mine... asta dintre multi altii.

Toate cele bune! Sper sa ne vedem intr-o zi daca sunteti din Buzau si sa purtam o discutie civilizata si decenta fata in fata.

Viorel spunea...

ai zis bine moraless o discutie fata in fata si d`na sa se prezinte si ea asa cum fac toti pe aici.. nu cu ceva de genu` "casiera care nu plinge, ca n-are de ce spunea...". Frumos este sa te prezinti cu un nume (sau nick name), se vede ca d`na a dat nas in nas cu tine. Greseli apar de la amandoi... moraless se supara ca nu primeshte ceva clar si ca se vede inshelat de companie, iar d`na satula de tot felu de oameni ciudati... cei de acolo se uita la tine uneori ca si cum ai incerca sa`i o bati sau au un ton pe care vorbesc destul de "bun"(eu unul sunt invatat cu pers de genu acesta)

Pana la urma sefii cei mari sunt cei care ne sunt noua "dragi" casierele sunt impinse de la spate (shtiu din propria experienta) sa prezinte ofertele cu dezavantajele lor si de aici stres din partea clientilor si al angajatilor.


aaaa inca ceva.. la dispeceratele voastre e o absoluta lipsa de respect.. suni de 5 ori.. nu raspunde nimeni .. mai stai mai suni.. dupa 25 secunde de sunat raspunde.. zice ca o sa ajunga la tine sau sa faci nu shtiu ce chestii dupa caz.... astepti ca prostu degeaba daca stai la tel... pana nu ajungi la sediu la ei nu faci nimik si nu te duci odata la sediu te duci de n ori ca sa fii ajutat. Am patit eu asa dupa 2 saptmani de umblat la upc acasa.. si invers.. vine unu la mine ishi bate jok de mine ca Nod32 are firewall (eu eram luat din pat nu am zis nik ca eram buimak) si ca calc meu e defect. Si arata clar la inconita de la placa de retea ca apare cu semnu exclamarii care rezulta faptu` ca macu` meu a fost schimbat de ei ... dc ? nu shtiu poate ca fac trafik prea mare..

Sper sa vada toti de la UPC ... dc sunt clienti nervosi.. tehnicu e bun doar la instalat, la reparatii lipsa... lene mare pt teren.


mai am si altele de zis (de rau) dar am vb cam mult ...

Retelistu Blog spunea...

Pentru domna/domnisoara casiera: tineti-va bine ca vin si eu la o cafeluta.. si un circ de proportii.

dany spunea...

mama,mama,....cat scandal pt frate pt astia de la upc!!!!!..eu nu zic ca eu sunt perfecti sau ca au cele mai bune servicii cu clientii nemaipomenite dar dati-mi voie sa va zic si eu cu cea mai mare mandrie(si mai sunt ca mine multi)ca eu sunt unul din cei abonati fericiti.....pana in mom de fata nu am avut probleme deosebite pe care sa nu le pot rezolva singur=>ca nu am avut de a face cu "baietii buni "de pe teren.In schimb am fost si am sa ma mai duc la ghiseele lor ca sa-mi platesc factura si de fiecare data cand intru acolo va jur ca ma simt usurat...de ce???pt ca cei care stau in bucuresti pot sa-mi confirme:ca nimic nu se compara pe lumea asta cu aglomeratia,traficul si infrastructura de kkt care este la ora asta in capitala...datorita acestui fapt am devenit imun la modul in care se comporta cei de dupa sticla cu mine pt ca eu gandesc in felul urmator:la ei stau 1-2 maxim pe cand eu acasa srau linistit petrec mai mult de 1-2 ore pe net sau in fata calc. profitand de faptul ca am semnal super bun si o conexiune si mai buna care nu-mi cade la prima picatura cazuta din cer.....asa ca eu zic ca mai bine sa ne gandim la partea plina a paharului si sa nu mai calcam pe toti in picioare...asta e tara in care traim!!!

dany spunea...

*...mama cat scandal frate pt astia......
*eu nu zic ca ei sunt perf.....

dany spunea...

*sau in fata tv-ului...srry pt greseli:-p

Retelistu Blog spunea...

A zis cineva ca nu merge bine?
Eu sunt revoltat de strategia lor.. adica eu sa platesc 2 luni internetul si sa primesc pe 60 de ron 3mbps iar
"noii" abonati sa primeasca 20mbps. Cum dracu sa fiu multumit? E prosteala pe fata!

Retelistu Blog spunea...

Ii ia mama dracu cu strategia lor cu tot! Maine sun la ANPC sa vorbesc pentru o programare, apoi depun plangere ( asta ca sa stiti domnilor de la UPC, pentru ca stiu ca beliti ochii des pe blogul asta ). Mai am un prieten care la fel, depune plangere pentru calitatea serviciilor, pentru ca de 4 zile nu-i merge deloc.

Anonim spunea...

tot respectul pentru doamna casiera!!e incredibil cu cat r**** arunca unii. pai domnule morales, ma gandesc ca nu castigati destul la radio si v-ati angajat sa atacati competitia. inca ceva, sa renunte la slujba? am auzit-o si pe asta. ca de, in romania sa gasesti un job platit decent e ceva la ordinea zilei. as renunta si eu la slujba de contabil ca nah, ma cam plictisesc cifrele de un timp. bai,cand o sa ai si tu o responsabilitate acasa, niste copii pe care vrei sa isi aminteasca cu bucurie de copilarie ca nu le-a lipsit nimic, atunci permite-ti sa 'sfatuiesti'. iti spun eu, nu ai rezista o ora sa lucrezi langa ea. tu ce crezi, ca vin numai oxfordieni cu bune maniere la ele? pai dupa cum vb, ma indoiesc. si nu ma lua cu e platita pt asta ca ai injurat si tu la randul tau la radio, sunt sigur

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Prietene anonim,
Daca injuram la radio eram de mult concediat si amendat de CNA.

2. Daca si-a ales sa lucreze acolo inseamna ca isi permite sa reziste stresului. Cand o companie scoate la concurs un asemenea job, zice cam asa la cerinte: rezistenta la munca in conditii de stress. Daca stii ca nu suporti asa ceva, nu te arunci! Gresesc? Nu cred.

3. Ce te face sa crezi ca nu am o responsabilitate, sau mai multe acasa? Ne cunoastem cumva de undeva? Nu de alta dar nu-mi aduc aminte de niciun "Anonim" printre prietenii mei.

4. Nu mai fi tu asa sigur ca nu as rezista in postura in care se afla dansa, pentru ca am avut de-a face cu mult mai multi cretini in viata si in meseria mea decat poti tu visa intr-o singura noapte si numara cu degetele de la maini si de la picioare.

5. Nu m-a angajat nimeni sa arunc cu rahat in UPC. UPC e de rahat in sine. Aboneaza-te la internetul large si o sa te convingi singur pentru ca apoi vei avea de-a face cu o parte din personalul de acolo care te va aduce la vorbele mele. MARK MY WORDS!

6. Nu stiu cine a vorbit mai urat si cui. Nu cred ca m-am facut singur un neuron care trebuia de mult avortat sau avorton sau ce-o mai fi. Citeste mai atent. Eu am raspuns destul de amabil provocarii. Deci fii mai atent la ceea ce afirmi in comentariile de pe blogul asta (intamplator al meu).

7. Cei care au ceva de zis pe aici, de obicei se si semneaza daca ai observat. Deci te invit sa te conformezi daca vrei sa mai avem ceva de discutat.
Considera-ma ingamfat dar asta sunt eu. Vreau sa stiu cine ma "ataca".

Cu asta cred ca am clarificat tot ce aveai neclar "prietene" anonim.

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Apropo draga anonim... ca uitasem. Stiu ca IP-ul tau este 89.41.42.119 si ca esti abonat al Blue Telecom sucursala Buzau ;)

dany spunea...

pai da mey retelistu`blog....gandeste-te si tu ca firma trece printr-o schimbare majora tocmai de asta au lansat pachetele astea noi.Tu chiar crezi ca client service-ul o sa ramana acelasi????eu ma insel si am si vreo 10 exemple,vecini de-ai mei care vreau sa-ti zic ca erau exact la fel de suparati,ba chiar unii au facut si plangeri dar pana la urma s-au klmat pt ca au inteles si ei ca necesita timp si multa pregatire ca sa dispara toate problemele.
eu zic ca in 2-3 ani o sa se schimbe situatia cu 180 de grade(datorita acestor pachete noi)

dany spunea...

mie unu imi convine de minune sa dau 60RON pt net la care am viteze de pana la 20Mbps(real imi merge in jurul 15-16Mbps)decat sa dau celor de la rds 45RON pe 6Mbps sau 4Mbps...

sanda spunea...

moraless, dak tu ai semnat un contract nesemnat si stampiat in prealabil de prestator...n-ai procedat cum trebuie.pana la urma tu l-ai semnat...
in legatura cu serviciile lor...client service-ul nu este inca la nivelul serviciilor bune pe care ei le ofera, dar, din moment ce ei s-au dezvoltat atat de mult in ultima vreme si au venit cu oferte atat de avantajoase, e clar ca o sa imbunatateasca acest serviciu...
eu n-am probleme cu ei si de net sunt multumita...
hai sa vedem si partile bune...oferta asta e cea mai buna de pe piata la ora actuala...poate vine si concurenta din urma cu ceva asemanator.

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Cu contractul am rezolvat-o. Sunt proaspat abonat la 20 mbps, abonament care de fapt la ora actuala in Buzau merge la 3 mbps noaptea si 4.2 mbps ziua. Foarte tare. Asa fac toti. Lanseaza oferte inainte sa pregateasca reteaua. Deci de calitate nu se pot spune foarte multe. Intr-adevar... sunt orase in care noile abonamente merg in parametri. Acum stau si ma intreb totusi, in Olanda, Franta sau alte tari mai dezvoltate ca noi, tot asa se procedeaza?
Interesanta strategie de a atrage noi clienti cu niste abonamente care nu merg in parametri in toate orasele.

Traim in Romania... si asta ne ocupa tot timpul, dupa cum ar zice preferatul meu Mircea Badea.

adela spunea...

mersi de IP advert... morales, ideea e ca nu trebuie sa generalizezi. ai dat si tu de o casierita mai putin amabila si apoi te repezi sa ii incadrezi pe toti in aceeasi categorie. din cate am inteles din ce ai scris, te-a intampinat o domnisoara care ti-a spus 'senin si accentuat' ca nu se poate si tu ce ai gandit? hai sa mori tu? de ce? pentru asa fusese informata? si as aprecia daca ai renunta la apelative misogine ca de pilda 'duduie'.
intr-adevar, ai vorbit destul de politicos.greseala mea. te confundasem cu alt user/comentator.
am aparut cu anonim pt ca m-am grabit sa postez si nu am mai apucat sa imi spun numele. adela, incantata de cunostinta. ii mai verific din cand in cand mail-ul fratelui meu si am postat de pe adresa lui

Retelistu Blog spunea...

Dany .. tu vorbesti din prisma noilor abonati, normal ca-ti convine! Mie-mi vine sa-i strang de gat!

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Adela, pe de-o parte ai dreptate, dar de cealalta parte nu ai dreptate. In fine, nu mai are sens sa explic ce si cum pentru ca am lucruri mai importante de facut decat sa tot vorbesc despre UPC. E un subiect care deja incepe sa ma lase tot mai rece.

Parerea mea despre ei nu se va schimba pana nu voi vedea macar 16 - 17 mbps pe download.

dany spunea...

pai de ce nea` retelistu blog???ca ce vina am eu ca astia de la upc au scos o oferta de nerefuzat??
si referitor la viteza mie imi merge cu 15-16 mpbs constant..asteapta si tu sa termine cu lucrarile la infrastrucra si dupa aia mai vb si de altele

adela spunea...

atunci o prima si ultima intrebare... cum stau cu reteaua acolo? (intreb din interes personal) si daca ai vreun link de pe care am putea sa te auzim?
in rest, relax..take it eeeasy, for there is nothing that we can do :)

adela spunea...

si tu, retelistule, nu mai fi atat de ofticos. nu ai prins oferta si gata. asteapta sa se incheie contractul (din moment ce ai 3 mega ma gandesc ca o fi vreo oferta veche) si cand o fi, semnezi pt cei preaslaviti 20 de mega. numai bine, astepti si opinia lui morales. cand ma gandesc cat abonamente misto am pierdut pt mobil... asta este

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Aici in zona in care stau eu este stabil (stau la 30 m de nodul optic). Nu pica, nu se intrerupe... in schimb astept viteza contractata. Sper sa vina pana luna viitoare.

Cat despre un link pentru a ma asculta, o sa fie de saptamana viitoare (sper marti sau miercuri) http://campus.radio.su:8000/listen.pls
dar pana una alta poti asculta radioul meu facut in colaborare cu niste olandezi de treaba. Se numeste XFM si il poti asculta prin http://xfmro.radio.su:8200/listen.pls

Toate cele bune!

adela spunea...

cat de binevoitor sunteti, domnule morales :) promit sa revin cu pareri

dany spunea...

peste tot cam toti se plang ca de ce abonatii vechi nu se pot lipi la noua oferta.
ce sa facem asta e...e clar ca au tinit spre noi abonati si in plus nu mai e mult pana pe 1 decembrie

Patrascu spunea...

Astia o sa termine lucrarile abia pe 15 noiembrie. Din cauza asta pentru clientii vechi noua oferta intra in vigoare pe 1 decembrie. Trebuie sa bage echipamente de retea care sa permita noile viteze in locul celor vechi (de 6mbps sau cat mai erau), iar ptr clientii care aveau numai servicii de CATV, se va schimba cablul pentru ca este invechit si nu ofera parametrii necesari pentru serviciile de internet si telefonie. E clar ca mai au de lucrat de la 1 pana acum sunt abia 2 saptamani. Iar faza cu don'shoara casiera cred ca e mai mult o belea locala, din moment ce in alte zone se poate.

dany spunea...

NOUTATE:pana cand termina cu lucrarile la infrastructura si client service....sau gandit sa faca un concurs in care 3 abonati upc pot castiga....bla,bla,bla...mai mute aici:http://cablu.wordpress.com/2007/10/16/upc-face-concurs-mtv-europe/
http://mtv.upc.ro/...mult noroc;)

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Mda.. si intre timp orasul are net eu nu. La ora asta (23:20) ating in internet fabuloasa viteza de 30 kbps din 20 mbps. Stau 2 min sa incarce Yahoo mail. Nu mai zic de altele ca n-are sens. Am sunat la ei si abia luni pot trimite echipa. Azi e abia marti. Daca e asa si maine eu le zic la revedere fara prea multe discutii.. ca eu nu stau o saptamana cu acest jeg care se vrea a fi internet de mare viteza. Si dial-up-ul merge mai bine. Nu tin netul numai pentru messenger, ca la sfarsitul lunii sa platesc 60 RON degeaba.

danutza spunea...

hai nea moraless....te-ai enervat asa de tare?!?!?!?..stai linistit ca si eu am mai avut probleme de genu dar si-a revenit singur netu dar nush care ar fi problema in cazul tau ....dar eu zic sa mai astepti sau sa te gandesti ca internetul asta si vitezele lui nu sunt stiinte exacte ca matematica...mai au si ele parti proaste ce sa faci ata ete...sper ca nu mai ai probleme acum si poti redeveni vesel..;)

danutza spunea...

aaa chiar ca mi-am adus aminte..mai au astia de la upc un concurs cu emoticuri,tot la ei in pagina se afla informatii despre concurs:www.upc.ro

Anonim spunea...

eu am fost si am facut o cerere la ei pt noua oferta si mi'ai zis ca de la 1.11.2007 voi beneficia de ea(asta in timisoara)

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Probabil din cauza multiplelor cereri din partea clientilor si din cauza faptului ca au terminat upgrade-urile mai devreme, vor face trecerile de la 1 nov la noile abonamente in anumite zone ale tarii.
Cine stie...

Aici abonamentul large a inceput sa se miste OK mai ales seara.

danutza spunea...

un efect bun cauzat de terminarea mai rapida a upgrede-ului este acela ca au inceput sa schimbe si oamenii din interio lucru care se resimte destul de bine printre abonatii suparati

MOraleSs (Buzoianu') spunea...

Chestia cu schimbatul personalului este destul de relativa. Totul se face de la Bucuresti mai nou. Filialele locale nu prea mai au treaba cu administrarea serverelor.
Totul s-a mutat in capitala. Orice apel la dispeceratul local e redirectionat la Bucuresti.

eugen spunea...

pai asta poate fi un lucru bun...in restul tarii personalul probabil ca nu e atat de antrenat si cu siguranta sunt multi ramasi de la astral, mbit si alte companii mici cumparate recent de upc.daca toate apeluriloe sunt redirectionate bucuresti inseamna ca momentan aici sunt oamenii mai buni, antrenati si invatati de companie, oamenii capabili sa iti rezolve problemele.

CRISTI (focsani) spunea...

Am citit mai intai tot ce au scris toti de pe pagina,si cu parere de rau trebuie sa concluzionez ca ceea ce ati patit unii dintre voi se intampla in aproape orice institutie de stat (90%) si in unele institutii private (mai rarutz)plecand de la o banala banca si pana la Electrica,Cup etc.

Ceea ce a patit prietenul Buzoianu mi s-a intamplat si mie (chiar de curand) la firma de internet la care sunt abonat (nu UPC). . . De felul meu sunt un tip calm si politicos,dar atunci cand in fata ta intalnesti persoane care te trateaza cu scarba (nu este problema noastra ca ei au probleme-si noi le avem pe ale noastre)nu poti ramane indiferent,eventual sa intorci spatele si sa pleci.Problema este ca eu nu fac parte din acea categorie de persoane,si desi unii pot spune ca totul este doar lipsa de respect,eu cred ca aici sunt incluse atat lipsa bunului simt,cat si lipsa profesionalismului si antrenamentului prealabil inainte de angajare;e ca si cum m-as duce la restaurant cu o lady si chelnerul ma serveste pe mine mai intai (ca sa nu mai zic ca ma serveste prin stanga) si pe domnisoara o lasa la urma.
Asa si aici,si peste tot,lipsa de profesionalism si nesimtire crasã.
Pacat ! Mare pacat ! Ghinionul unora ca eu nu sunt genul de pers. care sa se rezume numai la a primi explicatii infantile si promisiuni desarte ;) (apropos cucoana de la internet a fost concediata dupa o discutie foarte serioasa cu directorul institutiei)

BAFTA multa si nu uitati ... perseverati !

Anonim spunea...

Ce interesant. Se pare ca inca nu s-au lasat de treaba. Formularul de pe site-ul lor nu functioneaza si dupa ore intregi petrecute la telefon degeaba va trebui sa astept cine stie cite luni pentru un email de confirmare. Deja am asteptat 2 saptamini. Bineinteles ca mint in continuare si nu vor sa piarda banii. Luni voi incerca sa reziliez contractul. Se pare ca asta este singura modalitate.